Ke$ha, autorka piosenki "Tik Tok", słynie z oryginalnych pomysłów i uwielbia zwracać na siebie uwagę . Być może dlatego przedstawiciele Casio wybrali ją na twarz nowej kolekcji zegarków Baby-G . Marka chce odświeżyć swój wizerunek i znów kojarzyć się z "modą, młodością i sportem" (Słusznie - ostatnia moda na zegarki Baby-G minęła 10 lat temu). Ke$ha nie jest wprawdzie pierwszą osobą, która przychodzi nam do głowy w przypadku tych trzech pojęć, ale widać, że mimo to gwiazdka bardzo się stara pomóc marce . Na nowojorskiej imprezie "Casio Shock the World 2010" Ke$ha pojawiła się w osobliwej stylizacji. Najwyraźniej chciała dostosować się do nazwy imprezy, a przede wszystkim do koloru zegarków, które będzie reklamować. Niezależnie od motywacji radziłybyśmy jej nie traktować pewnych spraw zbyt dosłownie. Niebieska szminka nie należy do zbyt twarzowych.
Czy przekonuje Was taka promocja? Czy Ke$ha sprawdzi się w nowej roli?