Pisaliśmy już o genialnej strategii H&M . marka do promocji najnowszej limitowanej kolekcji wykorzystała kampanię teaserową . Świetnie dawkuje informacje i trzyma klientów w napięciu. W dodatku wciągnęła ich w ciekawą grę-zgadywankę . Dawno nie było tak dobrze zaplanowanej kampanii odzieżowej.
Po ogłoszeniu kim jest autor kolekcji firma H&M zaprezentowała pierwsze klipy , a kilka minut temu w sieci pojawiła się pierwsza zajawka kampanii najnowszej limitowanej kolekcji znanej szwedzkiej sieciówki H&M - 23 listopada do sklepów sieci trafi linia ubrań zaprojektowana przez Albera Elbaza, głównego projektanta luksusowej, francuskiej marki Lanvin. Zdjęcie reklamowe zrobił David Sims , a twarzą kolekcji została piękna Natasha Poly . W reklamie prawdopodobnie będą jej towarzyszyć inne modelki, jednak nie jesteśmy pewni co do ich tożsamości. Przy Natashy stoi Tati Cotliar . Internauci twierdzą, że modelka z lewej to Sigrid Agren, jednak inne źródło podaje, że w kampanii wzięły udział trzy modelki i aktorka - Natasha Poly, Tatiana Cotliar, Hannelore Knuts i Jane Schmitt. Czekamy na oficjalne potwierdzenie.
Lanvin for H&M fot. mat. prasowe
Bohaterki sesji są ubrane w czarne kreacje . Po lewej widać piękną suknię na jedno ramię przypominającą styl Elbaza. Eleganckie marszczenia i prostota doskonale współgrają z błyszczącym materiałem. Modelka stojąca obok ma na sobie płaszcz we wzór przypominający futro z karakuł. Kolejna kobieta ma na sobie spódnicę z falbaną i dłuższą marynarkę w męskim stylu z błyszczącymi klapami, a Natasha prezentuje sukienkę z falbankami zabudowaną wysoko pod szyją, którą ściągnięto w talii paskiem i ozdobiono perłami. Jak podobają się Wam kreacje i zdjęcie?