Izabella Scorupco na całym świecie znana z roli w filmie "Golden Eye" o przygodach Jamesa Bonda. Polska aktorka stała się wręcz ucieleśnieniem kobiecego piękna i seksapilu.
Dziś na stałe mieszka w Los Angeles. Jest żoną Amerykanina Jeffreya Reymonda, mamą Julii i Jakuba. Jej pasją, poza aktorstwem, jest muzyka. Nagrała album "Iza" i wydała kilka singli. W Polsce niewiele się o tym pisało, ale jej nowa wersja przeboju zespołu ABBA, rozeszła się w nakładzie miliona egzemplarzy i przyniosła jej Złotego Singla.
Już w listopadzie zobaczyć będzie można pierwszą prasową reklamę nowej serii Tokyo Lift 35+ . Kampania promuje nowatorską linię ekskluzywnych kosmetyków dla młodych kobiet , inspirowaną najnowszą technologią i kulturą Japonii. Cztery kosmetyki TOKYO LIFT 35+ zawierają kompleks flawonoidów z perłowca japońskiego, dzięki któremu mają opóźniać proces starzenia tkankowego skóry i pomóc w zachowaniu młodszego wyglądu na dłużej.
Współpraca reklamowa z Izabellą ma trwać dwa lata. Obejmie ona kilka odsłon jej wizerunku.
W ubiegłych latach serie kosmetyczne marki Dr Irena Eris promowały Elżbieta Penderecka, Małgorzata Niemen, Weronika Rossatti i Emmanuelle Seigner.
Miejsce 9. Kobieta jak Wino... hmm w tym przypadku nawet Marek kondrat mógłby się pomylić w kwestii daty produkcji. Izabella Scorupco/pr photos
Co wy na to?