Jessica Biel reklamuje Revlon w stylu retro

Styl retro wraca do łask również marek kosmetycznych. Revlon postawił na odświeżenie kampanii reklamowej z 1952 roku.

W tym sezonie marka Revlon stawia na styl retro - ponownie, bowiem kampania reklamowa z Jessicą Biel w roli głównej jest jedynie powrotem do przeszłości.

W 1952 roku Revlon rozpoczął promowanie kolekcji Fire & Ice. Twarzą kampanii została wówczas Dorian Leigh - bardzo znana amerykańska modelka i prekursorka późniejszych top modelek. Reklama okazała się wówczas ogromnym sukcesem sprzedażowym. Czarne fale, czerwone usta i paznokcie modelki znalazły wielu naśladowców. Marka liczy, że i tym razem stanie się podobnie.

Dziś styl retro staje się na powrót bardzo popularny. Stylizacja sprzed prawie 60 lat zostaje nieco odświeżona. Zachowana w starej konwencji - wciąż zachwyca.

Tym razem jednak to Jessica Biel pojawia się jako ambasadorka. Według przedstawicieli marki idealnie odzwierciedla ona nowoczesny model podejścia do kultowych trendów.

Jak widać zdjęcia są niemal identyczne. Charakterystyczna dla epoki fryzura z miękkimi falami. W makijażu charakterystyczne elementy: czerwone usta i paznokcie oraz czarna kreska eyelinera.

Strój został jedynie odrobinę zmieniony - bowiem sama konwencja nie uległa zmianie.

Gucci Westman - główna wizażystka marki Revlon oprócz gorącej czerwieni proponuje również odcienie koralowe oraz pomarańczowe . Kolekcja nowych kosmetyków odzwierciedlać będzie trendy wiosenne.

Na wybiegach królują wiosenne propozycje Po trendzie minimalistycznym - wiosna obfitować będzie w głębszą i znacznie bardziej efektowną ekspresję koloru.

Zobacz też:

Jessica Biel i jej deszczowa fryzura

Jak podobają wam się pomysł kampanii reklamowej?
Więcej o: