Iga Lis, Julia Wieniawa i Pani Ekscelencja reklamują buty Reeboka. Na dachu

Nowa sesja reklamowa Reeboka to hołd złożony Warszawie - jej architekturze i jej "cool dzieciakom" reprezentowanym przez cztery influencerki w różnym wieku.

W Stanach nowy model butów Club C Zip (czyli po prostu Reebok Classic Club C, ale na suwak) reklamuje Gigi Hadid. Jednak poza międzynarodową kampanią, marka lansuje wersje lokalne - wizualnie bardzo podobne do oryginału.

ZOBACZ ZDJĘCIA

Gigi Hadid w kampanii reklamowej butów Reebok Club C ZipGigi Hadid w kampanii reklamowej butów Reebok Club C Zip mat. prasowe Reebok

W polskiej wersji za tło robi panorama Warszawy oglądana z dachu wieżowca, a bohaterkami nie są top modelki, a tzw. influencerki. Zatrudniono cztery dziewczyny w różnym wieku - od licealistki Igi Lis aż do uznanej blogerki po trzydziestce, Pani Ekscelencji. Towarzyszą im Julia Wieniawa i Tycjana Acquasanta, DJ-ka z kolektywu Princess Rap.

Dla Igi Lis sesja dla Reebok Classic to szansa na powrót do modelingu. Media ogłosiły córkę Kingi Rusin następną polską top modelką, ale szybko okazało się, że rozpoznawalne nazwisko wystarczyło jedynie na pierwszy rozbieg, a sławni rodzice niekoniecznie popierają taką ścieżkę kariery.

Jak wam się podoba kampania Reeboka z influencerkami? - ZOBACZ ZDJĘCIA

Więcej o: