Słynna ikona popkultury, gospodarz dziesiątej edycji programu "American Idol", wokalistka, modelka spełniająca się w roli matki bliźniaków, wciela się w rolę ambasadorki marki Tous , która na rynku ekskluzywnej biżuterii i akcesoriów staje się silną, globalną marką, a kojarzymy ją ze słynnym symbolem misia.
Najnowsza kampania z pewnością będzie poruszająca, bo autorem zdjęć Lopez jest słynna fotografka Ellen Von Unverth . Jej doskonałe fotografie kobiet wypełnia erotyczna i zmysłowa atmosfera.
Sama Rosa Tous przyznała:
Salvador Tous, mąż Rosy i właściciel firmy dodał:
Jennifer o współpracy powiedziała krótko:
Tous to firma założona w 1920 roku, która wypracowała innowacyjną formułę biżuterii. Oferuje produkty na różne okazje, ale zawsze w zgodzie z najnowszymi trendami. Dzisiaj jest lifestyle'ową marką, oferującą akcesoria, perfumy, biżuterię i zegarki. Założona w Barcelonie dziś obecna jest w 45 krajach. Pierwszy sklep w Polsce otwarto w 2009 roku w Krakowie w Bonarka City Center. W listopadzie i grudniu ubiegłego roku klientów powitały salony w Silesia City Center w Katowicach i w Starym Browarze w Poznaniu. Salon w Warszawie, w Galerii Mokotów działa od końca lutego tego roku.
Produkty marki i więcej informacji znajdziecie TUTAJ .
Jesteście ciekawe efektu współpracy? My nie możemy doczekać się kampanii z udziałem Jennifer, zwłaszcza, że fotografować będzie Ellen Von Unverth!
Jennifer Lopez fot. AP