Marc Jacobs wymyślił hasło motywacyjne, z którym może się identyfikować wiele dziewczyn. Zdanie "Fight like a girl " ozdabia koszulkę Miss Marc, dziewczynki, która jest symbolem marki Marc by Marc Jacobs. Jej wizerunek został nadrukowany na torbie z płótna. Hasło jest związane z kampanią Fashion Targets Breast Cancer Ireland, której twarzą została 19-letnia Georgia May Jagger .
Firma Brown Thomas poprosiła Marca Jacobsa o zaprojektowanie dodatku symbolizującego walkę z rakiem piersi . W rezultacie powstała klasyczna torba na zakupy z obrazkiem, który idealnie oddaje tematykę - Miss Marc ma rękawice bokserskie i koszulkę z napisem świadczącym o kobiecej sile. Trafione hasła są największą zaletą wielu ubrań i dodatków. Przekaz, który proponuje Marc Jacobs jest znakomity. To, że się "walczy jak dziewczyna" od dziś jest powodem do dumy.
Torba Fashion Targets Breast Cancer Marc by Marc Jacobs dostępna jest w sklepie Brown Thomas. Kosztuje 35 euro . Warto się pospieszyć, bo jej ilość jest limitowana.