Francuska marka Hermes kojarzy się tradycją, klasyką i wysoką jakością, co nie musi oznaczać nudy i braku innowacyjności. Jest wręcz przeciwnie - Hermes od lat zaskakuje pomysłami będącymi doskonałą odpowiedzią na najnowsze trendy. Kilka lat temu firma postanowiła wykorzystać modę na DIY i stworzyła instrukcję wykonania słynnej "it bag" Kelly, o której marzą kobiety na całym świecie. Ten wzorzec, tak samo, jak słynna torebka, nie wychodzi z mody.
Hermes DIY Kelly Bag fot. mat. prasowe
Przedstawiciele firmy doszli do wniosku, że skoro walka z podróbkami nie przynosi spektakularnego skutku, to muszą znaleźć inny sposób. Wpadli więc na pomysł, że dadzą młodym kobietom namiastkę Hermes. Projekt został nazwany "I want it, I'll have it!" a jego idea jest banalnie prosta. Stworzono wykroje torebki, które można wydrukować, wyciąć i przy użyciu kleju stworzyć własną "Kelly bag" . Co najważniejsze, nic nie stoi na przeszkodzie, by wykonać ją z materiału lub ze skóry. Instrukcję można ściągnąć z profilu firmy na znanym serwisie społecznościowym.
Wskakując do wagonu "do it yourself" marka Hermes zaprezentowała otwarcie na młodsze konsumentki, które w przyszłości zostaną klientkami marki. Podobny zabieg wykonała kiedyś firma Fendi oferując torebki "baguette" z serii Fendi Artist Baguette Bag, które można było pomalować dołączonymi do zestawu mazakami lub wyhaftować wybrany przez siebie wzór. Te innowacyjne pomysły marek luksusowych są próbą dotarcia do młodych, których łatwo zdobyć kreatywnością. Póki co, w tej dziedzinie króluje, pozornie skostniały, Hermes. Rok temu francuska firma zachwyciła nas pomysłem na stworzenie strony J'aime Mon Carré (or, I Love My Scarf) dla wielbicielek apaszek. Okazało się, że idealnie wpisała się w gust nowoczesnych, młodych kobiet lubiących modę, w tym również nasz. Czekamy na kolejne niesamowite idee.
GALERIA !
Więcej:
Zobacz nasze instrukcje DIY ! >>