W tym roku firma Wrangler osiągnęła coś, co nie udało się jeszcze żadnej marce dżinsowej: trzeci rok z rzędu została uhonorowana nagrodą na jednym z najbardziej prestiżowych festiwali reklamy na świecie. Kampania STUNT będąca najnowszą odsłoną serii "We Are Animals" zdobyła srebro w kategorii Print i drugie miejsce w kategorii Outdoor za billboardy. Firma Wrangler, spośród innych marek modowych, wyróżniła się śmiałą realizacją. W tym roku postawiono bowiem na autentyczność. Do kampanii zatrudniono prawdziwych kaskaderów, którzy przebijali się przez szyby i biegali wśród eksplozji oraz płomieni. Podczas przygotowywania zdjęć, które zrobiła Cass Bird , nie korzystano z technik grafiki komputerowej. Sesja wpadła ekscytująco i realistycznie, a zdjęcia są niesamowite i zasługują na takie wyróżnienie.
W zeszłym roku marka Wrangler zdobyła nagrodę za kampanię Red złożoną ze zdjęć półnagich kobiet i mężczyzn sfotografowanych w kłębach czerwonego kurzu, a rok wcześniej nagrodzono zdjęcia z cyklu "We Are Animals" autorstwa Ryana McGinleya , przedstawiające grupę młodych ludzi szalejących na łonie natury.
WRANGLER - STUNT: We Are Animals - film z planu