Kampania Wrangler nagrodzona w Cannes

Firma Wrangler po raz trzeci z rzędu została nagrodzona na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions. W tym roku jury konkursu zachwyciło się autentycznością reklamy STUNT z serii "We Are Animals".

W tym roku firma Wrangler osiągnęła coś, co nie udało się jeszcze żadnej marce dżinsowej: trzeci rok z rzędu została uhonorowana nagrodą na jednym z najbardziej prestiżowych festiwali reklamy na świecie. Kampania STUNT będąca najnowszą odsłoną serii "We Are Animals" zdobyła srebro w kategorii Print i drugie miejsce w kategorii Outdoor za billboardy. Firma Wrangler, spośród innych marek modowych, wyróżniła się śmiałą realizacją. W tym roku postawiono bowiem na autentyczność. Do kampanii zatrudniono prawdziwych kaskaderów, którzy przebijali się przez szyby i biegali wśród eksplozji oraz płomieni. Podczas przygotowywania zdjęć, które zrobiła Cass Bird , nie korzystano z technik grafiki komputerowej. Sesja wpadła ekscytująco i realistycznie, a zdjęcia są niesamowite i zasługują na takie wyróżnienie.

Bardzo się cieszymy, że nasze innowacyjne, kreatywne działania są doceniane i nagradzane przez branżę reklamową. Zdobycie nagrody na Cannes Lions po raz trzeci z rzędu to coś, co zdarza się niezwykle rzadko. Jesteśmy teraz najczęściej nagradzaną marką odzieży dżinsowej za działania reklamowe i cyfrowe w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Będziemy w dalszym ciągu starać się odkrywać nowe obszary kreatywności, by docierać do naszych konsumentów." - powiedział Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu Wrangler EMEA.

W zeszłym roku marka Wrangler zdobyła nagrodę za kampanię Red złożoną ze zdjęć półnagich kobiet i mężczyzn sfotografowanych w kłębach czerwonego kurzu, a rok wcześniej nagrodzono zdjęcia z cyklu "We Are Animals" autorstwa Ryana McGinleya , przedstawiające grupę młodych ludzi szalejących na łonie natury.

WRANGLER - STUNT: We Are Animals - film z planu

 
Więcej o: