Pomadki Absolu Nu marki Lancome

O reklamie Lancome z Kate Winslet w roli głównej, już pisaliśmy. Pora na kilka informacji o nowych pomadkach Absolu Nu, które promuje aktorka.

Nowa seria szminek ma łączyć pielęgnację z delikatną konsystencją, która daje zmysłowy i subtelny efekt. Pomadka ma nadawać naturalny połysk, nawilżać i wygładzać usta. Lancome koncentruje się również na przezroczystej powłoce nabłyszczającej o beżowych lub różowych refleksach. Seria Absolu Nu to 16 nowych kolorów.

Historia tej pomadki sięga 1990 roku, gdy pomadka Rouge Absolu reinterpretuje w duchu nowoczesności mityczną pomadkę Cle De Coquette, wykreowaną blisko czterdzieści lat wcześniej przez założyciela Lancome, Armanda Petitjean . Dziś pomadka prezentuje się zupełnie inaczej.

Absolu Nu to dwa hasła przewodnie - kolor i światło.

Ciekawie wygląda również samo opakowanie (kobiety i na to zwracają uwagę). Zbudowany z czterech mikromagnesów system zwalnia górną część oprawki z charakterystycznym kliknięciem i ułatwia ponowne zamknięcie pomadki. Czarno-złote etui pomadki L'Absolu Rouge zmienia wizerunek na lakierowaną czerń i srebro z motywem stylizowanych róż.

Istnieją trzy stopnie natężenia koloru ust:

- usta jasne,

- usta o umiarkowanej pigmentacji

- oraz usta o intensywnej pigmentacji.

Dla podkreślenia urody naturalnej karnacji ust L'Absolu Nu występuje w 3 kategoriach odcieni mających odzwierciedlać zróżnicowanie pigmentacji. W palecie marka proponuje 12 odcieni o dyskretnym i bardziej wyrazistym blasku, od bardzo świeżego do bardzo intensywnego oraz od delikatnego beżu do czerwieni.

Cena: 120zł

Nowe pomadki lancome Absolu NuNowe pomadki lancome Absolu Nu Fot. materiały prasoweNowe pomadki lancome Absolu NuNowe pomadki lancome Absolu Nu Fot. materiały prasowe

W reklamie nowych pomadek wystąpiła Kate Winslet:

 
Więcej o: