Dakota Fanning już jakiś czas temu stała się twarzą perfum Marca Jacobsa Oh Lola . Tym razem również wzbudziła ona wiele kontrowersji ze względu na prowokujące zdjęcia reklamowe 17-letniej aktorki.
Przedmiotem największego zainteresowania stała się duża butelka perfum, którą Dakota trzyma w dość sugestywnym miejscu. Sama fotografia ma dość prosty przekaz. Perfumy mają dość słodki zapach i taki miał być główny komunikat reklamy, którą dodatkowo zabarwiono elementem związanym z tym, co zwraca największą uwagę potencjalnego odbiorcy.
Autorem tej sesji jest współpracujący z Jacobsem już od jakiegoś czasu Juergen Teller.
Dakota Fanning występuje w kampanii reklamowej Marca Jacobsa już po raz kolejny. Poprzednia jest z 2007 roku . Aktorka miała wówczas 13 lat. W mediach zaczęły pojawiać się pytania dotyczące sesji z nieletnią dziewczynką ucharakteryzowaną na dorosłą kobietę.
Zobaczcie zdjęcia obu kampanii. Czy wy również uważacie je za kontrowersyjne?
2007r
2011r:
Zobacz też:
MTV Music Awards - wybierz najlepszy makijaż i fryzurę
Gwiazdy na gali MTV Music Awards 2011 kolaż Lula.pl