Być fit do wiosny!

Na dworze coraz cieplej. Powoli zbliża się wiosna, a wraz z nią czas noszenia lżejszych i więcej odsłaniających ubrań. Najwyższa pora zadbać o sylwetkę, a nagromadzony zimą tłuszczyk zamienić w mięśnie!
Być fit do wiosny! Być fit do wiosny! fot. Shutterstock

Ujędrniamy, wysmuklamy...

Ćwiczenia fizyczne to nieoceniony sposób, by zachować młodość ciała i ducha, by mieć świetne samopoczucie i szybciej trawić, by miło spędzać czas i cieszyć się jędrnym oraz smukłym ciałem. Dzięki stymulowaniu systematycznym ruchem, nasz organizm reguluje aktywność hormonów, które są odpowiedzialne za przemianę materii. Dzięki aktywności fizycznej nie tylko spalamy tkankę tłuszczową, ale i utrzymujemy szybki poziom spalania - nawet w czasie dwudniowej przerwy od ćwiczeń, przemiana materii, dbającego o regularny ruch człowieka, będzie na tym samym, wysokim poziomie. Poza tym, dzięki ruchowi wzrasta poziom hormonów szczęścia - stajemy się zadowoleni, uśmiechnięci i przyjemniej się nam żyje.

Lula postanowiła zainspirować Was do codziennego dbania o ciało i pokazać, że nie wymaga to dużych nakładów czasu i pieniędzy. W następnych slajdach znajdziecie kilka filmików z przyjemnymi ćwiczeniami, które wykonywać można o dowolnej porze w zaciszu własnego domu.

8 min. - ABS (mięśnie brzucha)

8 min. - nogi

8 min. - rozciąganie

8 min. - ręce

8 min. - pośladki

Ćwiczenia na wewnętrzne mięśnie ud - Część I

Ćwiczenia na wewnętrzne mięśnie ud - Część II

Ćwiczenia wzmacniające mięśnie nóg i pośladków

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na pośladki - część I

Ćwiczenia na pośladki - część II

Ćwiczenia na mięśnie ud - część I

Ćwiczenia na mięśnie ud - część II

Aerobiczna 6 Weidera

fitness fitness fot. Shutterstock

Ćwiczymy z Lulą!

Mamy nadzieję, że znalazłyście pośród tych filmików instruktażowych coś dla siebie i że wiosnę przywitacie zdrowym, jędrnym i smukłym ciałem!

Zobacz więcej:

Czy owoce są kaloryczne?

Dlaczego warto jeść ciemne pieczywo?

Więcej o: