Już w listopadzie wystartuje wyjątkowa kampania reklamowa z udziałem laureatki Oscara. Gwyneth Paltrow ma być dla marki Max Factor źródłem kreatywnej inspiracji i twarzą najnowszych kosmetyków. Kampania potrwa pół roku, a aktorka zaprezentuje w niej makijaże inspirowane różnymi rolami jej życia - gwiazdy, matki, aktorki. Wykona je aż 11 wizażystów Max Factor.
Paltrow pracowała już wcześniej dla koncernu Protect & Gambele, do którego poza firmą Max Factor należy także Hugo Boss. Aktorka była twarzą zapachu "Boss Nuit Pour Femme".
Efekt współpracy projektanta z japońską marką Shu Uemura, został przedstawiony na imprezie inauguracyjnej w Paryżu. Symbolem kolekcji jest ubrana na czarno-biało laleczka z czerwonymi oczami. Inspiracją do powstania linii były elementy japońskiej pop kultury, która zafascynowała Lagerfelda. Nie tylko kolory, ale także opakowania kosmetyków i gadżety zostały zaprojektowane przez Karla Lagerfelda.
Aktorka, znana z roli Rachel Berry w serialu "Glee", podpisała wart milion dolarów kontrakt z marką L'Oreal. Michele przyznaje, że wybranie jej na twarz koncernu jest dla niej wielkim zaszczytem. Podobną rolę pełniły wcześniej takie gwiazdy, jak Jennifer Lopez, Beyonce, Gwen Stefani, czy Eva Longoria.
To wielki sukces polskiej firmy kosmetycznej, która została partnerem pokazu kolekcji Avril Lavigne. Kolekcja "Abbey Dawn", do której makijaże wykonał Inglot, została zaprezentowana podczas nowojorskiego Tygodnia Mody. Make up, tak jak cała kolekcja, utrzymany był w luźnym, lekko rockowym klimacie.
Słynące z zamiłowania do mody bliźniaczki stworzyły swój pierwszy zapach. Perfumy powstały w ramach współpracy z marką "Elizabeth and James" i pojawią się w drogeriach Sephora w marcu. Michael McGeever, wiceprezes Sephora Originals, cieszy się, że słynne bliźniaczki pomogły w stworzeniu nowoczesnego, wyrażającego najnowsze trendy zapachu.