Aktora , przez wielu uznawanego za najlepszego odtwórcę roli agenta 007 , sfotografowała niezwykle ceniona w świecie mody Annie Leibovitz . Connery pozował nieopodal swojego domu na plaży na Bahamach . Jest to element długofalowej kampanii "Core Values" , której hasło brzmi: "Istnieją podróże, które stają się legendą." Antoine Arnault , odpowiedzialny za PR koncernu LVMH , podkreśla, że głównym założeniem kampanii jest ukazanie znanych ludzi z klasą w bliskim im otoczeniu. Towarzyszą im oczywiście luksusowe akcesoria podróżne marki Louis Vuitton . Zdjęcia, których dopełnieniem są krótkie podpisy, podkreślają ich wyjątkowy charakter i historię. Pomysł dosyć banalny jednak zdjęcia zrobione wytrawną ręką Annie Leibovitz urzekają naturalnością i prostotą .
Sir Sean Connery w kampanii Louis Vuitton www.louisvuitton.com
Sir Connery dołączył do szeregu gwiazd, które reklamowały w ostatnim czasie produkty francuskiej firmy. Wcześniej byli to Andre Agassi ze swoją żoną Steffi Graff , Catherine Deneuve , Keith Richards , Francis Ford Coppola z córką Sofią , a także Michaił Gorbaczow .
Marka, która rozpoczęła swoją działalność od produkcji luksusowych walizek , od kilku lat stara się zmienić wizerunek na bardziej nowoczesny , ale wciąż kojarzony z klasą i najlepszym stylem . Od momentu, kiedy na stanowisku dyrektora artystycznego zasiadł znany z ekscentryzmu Marc Jacobs , przy kampaniach LV brali udział tacy artyści jak Stephen Sprouse czy Richard Prince . LVHM nie jest jedynym koncernem zatrudniającym w kampaniach gwiazdy wielkiego formatu , które lata świetności mają już za sobą . 38 letnia modelka Claudia Schiffer , gwiazda wybiegów lat 90-tych, jest twarzą domu mody Chanel . Naomi Campbell występuje w reklamach YSL .
Sean Connery jako James Bond w filmie Nigdy nie mów nigdy Sean Connery jako James Bond (Fot. East News)
Postaci jak Catherine Deneuve czy Francis Ford Coppola są markami samymi w sobie, nikomu nie trzeba ich przedstawiać. Podobne podejście przyjęła Annie Liebovitz . Produkty LV zostały zaprezentowane jako symbole klasy , których właściwie nie trzeba już reklamować .
Andrzej Grabarczuk & KJL
Zobacz film reklamowy z kampanii Louis Vuitton "Core Values"!
Zobacz także: