Anna Sui dla Target

Matthew Williamson dla H&M, Zandra Rhodes dla M&S, Kate Moss dla TopShop, a Anna Sui podjęła współpracę z popularną w Stanach Zjednoczonych siecią Target.

Być może współpraca znanych projektantów z tanimi sieciami odzieżowymi jest jednym ze sposobów na ogólnoświatowy kryzys. Przekonać się o tym postanowiła Anna Sui . Będzie ona drugą, po Alexandrze McQueenie , projektantką współpracującą z tą siecią w ramach projektu "Designer Collaboration" . Target dosyć odważnie wyciąga rękę w stronę nazwisk kojarzonych z największymi wybiegami - linię biżuterii zaprojektował dla niej duet Erickson Beamon znany chociażby z projektu zjawiskowych kolczyków w ramach letniej kolekcji Zaca Posena . W innym przedsięwzięciu sieci - "Target's Go International" dla debiutujących i obiecujących młodych projektantów udział brały Luella i Proenza Schouler. Także dla Anny Sui nie jest to debiut jako projektantki dla mas - wcześniej przez dwa lata współpracowała z Anthropologie .

Anna Sui stworzy kolekcję ubrań inspirowaną czterema głównymi bohaterkami popularnego nie tylko w Stanach Zjednoczonych serialu " Plotkara " ("Gossip Girl") - Blair, Sereny, Jenny i Vanessy . Wspomniany wcześniej Alexander McQueen projektując dla Target inspirował się Leilą Moss , wokalistką brytyjskiego zespołu The Duke Spirit .

Plotkara/Gossip GirlPlotkara/Gossip Girl Plotkara/Gossip Girl

Sieci Target zależy, by były to ubrania bardzo w stylu Anny Sui . Połączenie dziewczęcości zawartej w każdej kolekcji Sui z bohaterkami, z którymi identyfikują się młode Amerykanki wydaje się być komercyjnym strzałem w dziesiątkę, który ma szanse przekroczyć granice Stanów Zjednoczonych. Według projektantki oprócz tego, iż projekt będzie kompilacją unikalnych cech bohaterek będzie także oddawać ducha współczesnego Nowego Jorku, miasta, które za sprawą takich seriali, jak "Plotkara ", a wcześniej "Seks w wielkim mieście " wyrasta na wyrocznię w temacie mody.

Kolekcja Anny Sui dla Target będzie do nabycia od 13 września do 17 października na stronie internetowej sieci i w ponad 250 sklepach na terenie Stanów Zjednoczonych.

Karolina Weber

Więcej o: