Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin to s łynny holenderski duet znany z kampanii dla Gucci , Givenchy , czy YSL . Poznali się w 1986 roku i zostali parą w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Na stronie firmy Air De Paris można przeczytać ich 10stronicowe curriculum vitae, w którym wymienione są główne kampanie i edytoriale, ale tylko te zrealizowane do 2001 roku. W 2007 roku zrobili zdjęcia do kalendarza Pirelli . Nie trzeba jednak udowadniać, że dorobek mają imponujący.
Lou Doillon kalendarz Pirelli 2007 www.thefashionspot.com
Duet znany jest z tego, że patrzy na modę jak obiektywny obserwator. Ich zdjęcia są raczej komentarzem, niż opowieścią o modzie. Rozwinęli swój charakterystyczny, wyrazisty styl - kombinację wizualnego uwodzenia z prowokacyjnymi historiami , który sprawił, że świetnie sprawdzili się w świecie mody. Na początku lat 90tych jako pierwsi postawili na możliwości idące za fotografią cyfrową , traktując ją jako nowe, ważne medium.
Eva Herzigova www.thefashionspot.com
Skąd pomysł na stworzenie trio ? Na powiększenie grupy zdecydowały się Pussycat Dolls w programie "The Search for the Next Doll", a teraz przyszedł czas holenderski duet. W Nowym Yorku odbyły się pierwsze przesłuchania. Kandydaci byli zachwyceni spotkaniem ze słynnymi fotografikami.
Zaskakujące, że duet zdecydował się na udział w telewizyjnym show. Czyżby byli już zmęczeni nadmiarem pracy i chcieli odpocząć? Nie sądzimy, że narzekają na brak zleceń, więc nie jest to kryzysowe szukanie rozgłosu. Może zdecydowali się rozwijać swoją markę i dlatego postanowili powiększyć zespół?
Co Wy o tym sądzicie?