Firma DKNY Jeans zdecydowała się na kontynuację współpracy ze Scottem Schumanem . Zdjęcia zostały zrobione na ulicach Nowego Jorku , by podkreślić uliczny charakter kolekcji i sentyment do nowojorskich korzeni marki. Jesienno/zimowa kampania jest zdecydowanie lepsza niż wiosenno/letnia, jednak nadal brakuje jej elegancji i wyrafinowania znanego z The Sartorialist , zwłaszcza w przypadku tła. Wielu przeciwników tych zdjęć twierdzi, że ta koncepcja nie sprawdza się w reklamie. Według nich modele wyglądają, jakby przez przypadek zostali złapani na ulicy. Nie podobają się im zwłaszcza pozy. Jednak przecież o to właśnie firmie chodziło! Jedną z najlepszych reklam dla marki odzieżowej jest jej widoczność na ulicach. Wiadomo, że nikt nie uwierzy, że są to przypadkowe zdjęcia, zwłaszcza że w kampanii wzięła udział m.in. Alexa Chung , choć możliwe, że niektórym zapadnie w pamięć, że DKNY Jeans idealnie wpisuje się w klimat nowojorskich ulic .
DKNY Jeans campaign fall 2009/2010 dknyjeansintl.com
Jedni twierdzą, że koncepcja mody ulicznej świetnie pasuje do DKNY Jeans . Inni, że pierwsza kampania była zaskakująca i świeża, ale jej kontynuacja jest już nudna . Możliwe, że firmie zabrakło pomysłu na jej rozwinięcie. Firma mogła na przykład zrobić event promujący najnowszą kolekcję połączony z konkursem na najlepszą stylizację i twarz marki. Kampania powstałaby później niż zwykle, ale byłaby bardziej wiarygodna niż jest teraz.
Czytaj w Znam.to: Najlepszy szampon przeciw wypadaniu włosów