Tom Ford poszedł w ślady " mistrza obiektywu " Karla Lagerfelda i zadebiutował jako fotograf kampanii swojej marki na wiosnę/lato 2009 . Po udanym debiucie postanowił kontynuować swoją przygodę z aparatem i sfotografował Annę Jagodzińską oraz swojego ulubionego modela, Jona Kortajarenę promujących okulary marki.
Tom Ford campaign fall 2009 www.tomford.com
Tom , znany ze swojego zamiłowania do erotyzmu i bezpruderyjności, zrobił seksowne i kuszące zdjęcia idealnie pasujące do wizerunku marki. Nadzy modele mają na sobie jedynie okulary będące główną ozdobą (oprócz oczywiście ich idealnych ciał). Okazuje się, że mimo nagości doskonale widać reklamowany produkt. Reklama jest niekonwencjonalna i pomysłowa, jednak z drugiej strony Tom poszedł na łatwiznę , bo nic się tak nie sprzedaje, jak nagość . Piękni modele, piękne ciała, piękne ujęcia - idealny i łatwy sposób na wywołanie zainteresowania. Z pewnością tej kampanii nie można zarzucić tego, że jest brzydka, chaotyczna czy przeładowana.
Tom Ford campaign fall 2009 www.tomford.com
Tom Ford
sezon: jesień/zima 2009/2010
zdjęcia: Tom Ford
modele: Anna Maria Jagodzińska, Jon Kortajarena