Courteney Cox twarzą nowego zapachu marki Avon

Na rynek polski wchodzi właśnie woda toaletowa Spotlight, promowana z udziałem aktorki znanej na całym świecie z kultowego serialu "Przyjaciele".

Światowa premiera Spotlight odbyła się latem, teraz zapach można kupić także w Polsce. 

Nowy zapach został stworzony, aby uchwycić to ekscytujące uczucie znajdowania się na środku sceny, ucieleśnia unikalny blask i dramatyzm tego momentu. Zachęcający do flirtu i musujący jak szampan, oddaje to, co oznacza bycie gwiazdą.

Spotlight to urzekający zapach, który kradnie show i kieruje reflektory na osobę, która ma na sobie ten zapach. Przekształca codzienne życie w ekstrawaganckie życie gwiazdy. Bez względu na to, jaką grasz rolę, woda toaletowa Spotlight sprawia, że czujesz się gwiazdą codziennego życia .

"Ten zapach został stworzony, aby móc czuć się kimś pewnym siebie i szczególnym." wyjaśnia Courteney. "Chociaż to rola aktorki stawia mnie w świetle reflektorów, jako żona i matka także jestem na środku sceny. Sądzę, że wszystkie jesteśmy w centrum uwagi, każda na swój sposób, a ten nowy zapach odzwierciedla radość i entuzjazm emanujące z tego uczucia." 

Nuty głowy to eksplozja świeżości. Chłodne akordy spotykają się z rozświetlającymi nutami cytrusowymi dojrzewającej na słońcu mandarynki oraz włoskiej bergamoty , uzyskanymi przez tłoczenie na zimno skórki owocu.

Serce kompozycji to luksusowe, naturalne esencje dostępne wyłącznie w Laboratoire Monique Remy, najnowocześniejszym laboratorium i zakładzie produkcyjnym we Francji współpracującym z firmą perfumeryjną International Flavors and Fragrances. W nucie serca znajdują się: krystalicznie czysta biała frezja z hodowli hydroponicznej oraz bogate aromaty tuberozy i mimozy.

Wielki finał zapachu stanowią zmysłowe kremowe nuty drzewa sandałowego i cennej wetiwery z delikatnym dodatkiem kryształków ambry , które pozostawiają trwałe wrażenie.

Richard Pierce

Aby przekazać uczucie bycia w świetle reflektorów i w centrum uwagi, zapach zamknięty jest w pełnym szyku, mieniącym się kolorami flakonie, który ma imitować odbijające się światło. Na opakowaniu widnieje napis Spotlight podświetlony przez reflektory w tle, które symbolizują lampy na toaletce w garderobie teatralnej.

Cena: 85 zł/50 ml

Zobacz też:

Wideo: Kontrowersyjna i zmysłowa reklama perfum YSL

 Czytaj w Znam.to: Rewelacja w kremie dla oświeconych

Więcej o: