Wiele firm unika zdjęć reklamowych, które sugerują, jaka jest pora roku. Scenografia z kampanii Dolce & Gabbana na jesień/zimę równie dobrze pasowałaby do prezentacji wiosennej kolekcji. Odmienną strategię obierają marki, które stawiają na dopasowanie kampanii nie tylko do klimatu kolekcji, ale także do pory roku.
Missoni wprowadza nas w dobrze znany nam klimat złotej, polskiej jesieni . Piękne słońce jeszcze delikatnie grzeje, choć jest już na tyle chłodno, że warto opatulić się szalikiem . Wiatr rozwiewa ubranie i porusza liście a promienie sprawiają, że świat nabiera pięknych barwy. I chociaż drzewa na zdjęciach są zielone, odnosi się wrażenie, że ta atmosfera jest typowo jesienna. Wymarzona pogoda na nadchodzące tygodnie.
Missoni kampania jesień/zima 2009/2010 fot. thefashionspot.com
W reklamie wzięli udział Hanne Gaby Odeile i Devin Childers a zdjęcia zrobił Ryan McGinley . Uroda Hanne idealnie pasuje do charakteru kolekcji i sesji. Siedząc na pace samochodu wygląda, jak modny wojażer , obieżyświat, który nigdzie się nie spieszy i napawa się pięknem świata. Rozwiane ubrania wprowadzają do tych "nostalgicznych" zdjęć dynamizm, który dodatkowo podkreśla rozmazana droga.
Missoni kampania jesień/zima 2009/2010 fot. thefashionspot.com
Fotografie idealnie pasują do jesiennej kolekcji marki. Podkreślają jej atmosferę i co w przypadku zdjęć zdarza się bardzo rzadko naprawdę pokazują wspaniałość projektów Missoni. To był świetny pomysł, by pokazać, jak rzeczy powiewają na wietrze. Kampania jest świeża, naturalna, kolory są doskonałe a koncepcja prosta i trafiona .
Missoni kolekcja na jesień - GALERIA!
Czytaj w Znam.to: Bardzo dobra prostownica do włosów