Uwielbiam kampanie reklamowe, które doskonale wpisują się w klimat sezonu. Po cudownej reklamie na zimę Hermes zachwyca przepięknym zdjęciem Karlie Kloss . Modelka odpoczywa na stosie poduszek a każda z nich pokryta jest kolorową chustą Hermes . Nie ma epatowania seksualnością, czy prowokacyjnych min. Spokojna atmosfera sprawia, że zaczynam marzyć o wypoczynku , ucieczce i lecie . Uśmiecham się na samą myśl o zbliżającym się sezonie i mam ochotę wyjąć z głębi szafy wszystkie kolorowe ubrania.
To doskonały kontrast dla wielu reklam, w których modelki kuszą, przyjmują wyzywające pozy i udają kogoś z lepszego świata. "Nie kupuję" seksownego wizerunku z reklam Gucci , nie pasują mi femme fatale z kampanii Versace , za to Hermes i fotograf Paolo Roversi trafili idealnie, poruszyli odpowiednią strunę. Ich fotografia w 100% mnie przekonuje i z niecierpliwością czekam na słoneczne dni oraz wypoczynek. Hasłem przewodnim kampanii jest "Life as a tale - Życie jako opowiadanie " a lato to przecież najlepsza pora na nowe historie.
Karolina Lewczuk Karolina L.
Kampania: Hermes
Sezon: wiosna/lato 2010
Fotograf: Paolo Roversi
Modelka: Karlie Kloss
Czytaj w Znam.to: Droższy nie zawsze znaczy lepszy