Lacoste chroni krokodyle

Lacoste jako pierwsza z firm dołączyła do programu "Save Your Logo" mającego na celu ochronę zagrożonych zwierząt.

Ponad 300 globalnych firm jako logo wykorzystuje wizerunek zagrożonego zwierzęcia lub rośliny. Dlatego Globalny Fundusz Ochrony Środowiska, Bank Światowy i Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody połączyły swoje siły tworząc inicjatywę "Save Your Logo", która ma na celu ochronę zagrożonych gatunków. Pierwszą firmą, która się dołączyła jest Lacoste .

Save Your Logo LacosteSave Your Logo Lacoste www.saveyourlogo.org

Mamy nadzieję, że będziemy mogli zwrócić naszemu krokodylowi, któremu tyle zawdzięczamy, małą cześć tego co nam dał. 75 lat temu, byliśmy pierwszą firmą, która wyhaftowała logo na odzieży, a teraz jesteśmy pierwszą firmą wspierającą "Save Your Logo". - powiedział Michael Lacoste, prezes marki.

Firma zobowiązała się w ciągu trzech lat przeznaczyć 500 tysięcy dolarów na ochronę krokodyli. Większa część zostanie przeznaczona na ratunek zagrożonego Gawiala gangesowego , ponieważ na wolności żyje już tylko ok. 1400 przedstawicieli tego gatunku.

Save Your Logo LacosteSave Your Logo Lacoste www.saveyourlogo.org

Inicjatywa jest interesująca a przedstawiciele Lacoste wiedzieli, jak wyróżnić się spośród innych firm. Hermes stworzył własne krokodyle "farmy ", by mieć skóry na swoje kultowe torebki a francuska marka postanowiła chronić zwierzę ze swojego logo. Nie trzeba nawet pytać, która z firm zyska w oczach klientów. Czy jednak wpłata pół miliona dolarów w ciągu trzech lat to coś czym taka globalna firma powinna się chwalić? Nie za mało? Choć z drugiej strony liczy się gest.

Więcej o: