Kampanie reklamowe albo mają wzmacniać wizerunek marki, albo prezentować produkty. Niektóre firmy oprócz tradycyjnych reklam w okresie wprowadzania kolekcji na nowy sezon decydują się również na kampanie limitowanych kolekcji, jak Sonia Rykiel dla H&M , czy świąteczne nakłaniające do zakupów np. w okresie Bożego Narodzenia. Pojawia się więc zima, motyw choinki, czy letniego lenistwa, jednak niezwykle rzadko wykorzystuje się w kampaniach Walentynki . Oczywiście motyw serca pojawia się na materiałach reklamowych, które ozdabiają punkt sprzedaży, ale nic więcej. Dlatego reklama Aldo zasługuje na uwagę.
Kanadyjska firma obuwnicza Aldo wraz z Terrym Richardsonem zrobiła coś nietypowego. Podczas gdy większość z firm już dawno zaprezentowała swoje zdjęcia reklamowe oni wstrzymali się do lutego - miesiąca, który najbardziej kojarzy się z jednym świętem - Dniem Zakochanych . Nie dziwne więc, że wykorzystano motyw serca i czerwień. Jessica Stam , która jest twarzą kampanii na jednym ze zdjęć siedzi na wielkich, czerwonych ustach, a na innym trzyma wielkie serce. Podczas, gdy niektóre reklamy zdążyły już się nam opatrzyć kanadyjska marka zaskakuje świeżością i atakuje nas kampanią reklamową w momencie, gdy najmniej się tego spodziewamy.