Nietypowa kampania Aldo

Kanadyjska marka Aldo zdecydowała się na kampanię walentynkową. Niewiele firm decyduje się na taki krok, ale może dzięki temu reklama Aldo nie przejdzie bez echa.

Kampanie reklamowe albo mają wzmacniać wizerunek marki, albo prezentować produkty. Niektóre firmy oprócz tradycyjnych reklam w okresie wprowadzania kolekcji na nowy sezon decydują się również na kampanie limitowanych kolekcji, jak Sonia Rykiel dla H&M , czy świąteczne nakłaniające do zakupów np. w okresie Bożego Narodzenia. Pojawia się więc zima, motyw choinki, czy letniego lenistwa, jednak niezwykle rzadko wykorzystuje się w kampaniach Walentynki . Oczywiście motyw serca pojawia się na materiałach reklamowych, które ozdabiają punkt sprzedaży, ale nic więcej. Dlatego reklama Aldo zasługuje na uwagę.

Kanadyjska firma obuwnicza Aldo wraz z Terrym Richardsonem zrobiła coś nietypowego. Podczas gdy większość z firm już dawno zaprezentowała swoje zdjęcia reklamowe oni wstrzymali się do lutego - miesiąca, który najbardziej kojarzy się z jednym świętem - Dniem Zakochanych . Nie dziwne więc, że wykorzystano motyw serca i czerwień. Jessica Stam , która jest twarzą kampanii na jednym ze zdjęć siedzi na wielkich, czerwonych ustach, a na innym trzyma wielkie serce. Podczas, gdy niektóre reklamy zdążyły już się nam opatrzyć kanadyjska marka zaskakuje świeżością i atakuje nas kampanią reklamową w momencie, gdy najmniej się tego spodziewamy.

Więcej o: