Coroczne zestawienie marek nie przyniosło wielu zmian. Pierwsze cztery miejsca zajęły te same firmy, co w ubiegłym roku. Sytuacja się nie zmieniła nawet w czasie kryzysu, co potwierdza hipotezę o tym, że luksus zawsze się sprzedaje. Firmy z trzech pierwszych miejsc zanotowały wzrost sprzedaży . Kryzys ominął bowiem marki, które postawiły na klasykę i swoje dziedzictwo . Tak zrobił lider rankingu, firma Louis Vuitton . Nastawienie na sprzedaż klasycznych toreb podróżnych, czyli powrót do korzeni marki sprawiło, że marka zatrzymała swoich kluczowych klientów. Podobnie było w przypadku "srebrnego medalisty" - firmy Hermes, która skupiła się na zadbaniu o to, gdzie są sprzedawane ich słynne torby oraz zaczęła sponsorować wyścigi konne w Paryżu.
Ranking 10 najsilniejszych marek luksusowych 2010:
1. Louis Vuitton (w ubiegłym roku 1, wzrost o 2%)
2. Hermes (w ubiegłym roku 2, wzrost o 8%)
3. Gucci (w ubiegłym roku 3, wzrost o 2%)
4. Chanel (w ubiegłym roku 4, spadek o 11%)
5. Hennessy (w ubiegłym roku 6, spadek o 1%)
6. Rolex (w ubiegłym roku 5, spadek o 14%)
7. Moët & Chandon (w ubiegłym roku 8, spadek o 12%)
8. Cartier (w ubiegłym roku 7, spadek o 19%)
9. Fendi (w ubiegłym roku 9, spadek o 8%)
10. Tiffany & Co . (w ubiegłym roku poza rankingiem, wzrost o 6%)
Powyższe podsumowanie jest jedynie wycinkiem całościowego zestawienia światowych marek prezentującym marki z branży dóbr luksusowych. W ogólnym zestawieniu 100 najbardziej wpływowych marek bez podziału na branże nazwanym BrandZ 100 firma Louis Vuitton znalazła się na 29 miejscu, pokonując m.in. NOKIA i L'Oreal. W rankingu "stu najlepszych" znalazły się też inne marki z sektora fashion. Na 59 miejscu uplasowała się sportowa firma Nike , na 62 amerykańska sieć Target , a 63 zajął szwedzki gigant H&M . Hiszpańska ZARA znalazła się dopiero na 80, Hermes na 86, a 97 miejsce zajęła firma Gucci .