Perwersyjna dama? Dwie twarze Beyonce

Beyonce powraca! Tym razem nie na scenie, ale w biznesie modowym. Zobaczcie kampanie reklamowe dwóch marek odzieżowych stworzonych przez panią Knowles!

House of Dereon to ekskluzywna marka którą definiują trzy słowa: soul, couture, kick. "Soul" czyli duszą linii jest Agnez Dereon - babcia Beyonce, która była cenioną krawcową na południu USA, a dla swojej córki i wnuczku stała się inspiracją do stworzenia House of Dereon. "Couture" reprezentuje Tina Knowles - mama Beyonce. To ona jest dyrektorem kreatywnym marki. "Kick" to gwiazdorskie podejście i oryginalność samej Beyonce. Artystka jest muzą linii, ale jednocześnie ściśle współpracuje ze swoją mamą przy projektowaniu.

Na nowy jesienno-zimowy sezon panie przygotowały kobiece, eleganckie, ale jednocześnie bardzo zmysłowe kreacje. Jak zwykle stroje wykonane są z wysokiej jakości materiałów (jedwabie, szyfony). W kampanii stylizowanej na Hollywood lat 30. możemy podziwiać Beyonce - jesteśmy pod wrażeniem klimatycznej muzyki (oczywiście autorstwa Bee) i srebrnej łzy... - zresztą zobaczcie sami!

Natomiast Dereon to marka przeznaczona dla młodych, aktywnych dziewczyn, które cenią sobie seksowne, zgodne z najnowszymi trendami ubrania. Ceny są niższe niż w przypadku House of Dereon, a rzeczy bardziej dostępne. Jak Beyonce prezentuje się w tej kampanii? Rockowo i odrobinę perwersyjnie! Wyzywające pozy , mocny makijaż, odważna fryzura - wszystko to sprawia, że Bee wygląda jak wcielenie niegrzecznej , rockowej gwiazdy!

W GALERII ZNAJDZIECIE ZDJĘCIA Z OBU KAMPANII!

Które wcielenie Beyonce bardziej Ci się podoba?
Więcej o: