Na konferencji prasowej filmu "Och, Karol 2" Anna Mucha pojawiła się z torebką, która zwróciła uwagę mediów głównie ze względu na wysoką cenę - ok. 7000zł. Aktorka postawiła bowiem na markę Bottega Veneta, która nie należy do najtańszych. Za to słynie ze świetnej jakości i uniwersalnego wzornictwa.
Marka Bottega Veneta została założona w połowie lat 60. przez Michele Taddei i Renzo Zengiaro, w Wenecji (bottega veneta dosłownie oznacza pracownia wenecka ). Wstępnie specjalizowała się głównie w wyrobach skórzanych, a zasłynęła dzięki technice zaplatania skóry, zwanej intrecciato. Charakterystyczna plecionka stała się wizytówką BV i spopularyzowała ją na całym świecie. Na przełomie lat 70. i 80. odeszli założyciele marki, która przetrwała, ale zmieniła charakter na bardziej "trendowy". Na początku lat 2000. przejął ją Tomas Maier z Gucci Group. Maier zadbał o to, żeby przywrócić Bottega Veneta pierwotny, surowy i uniwersalny charakter, wracając tym samym do korzeni marki.
Bottega Veneta słynie z kilku modeli, które od lat nie wychodzą z mody, czasem jedynie pojawiają się w nowych kolorach. Jednym z nich jest model Montaigne, który występuje w kilku kolorach. Pleciona torebka posiada suwak, możliwy do zapięcia na kłódkę oraz ukryte lusterko.
Torebki Montaigne można kupić na stronie Bottega Veneta w cenie 2,350$.
Jak Wam się podobają?
Torebka Bottega Veneta, model Montaigne materiały prasowe Bottega Veneta