Uterque ma być synonimem wyrafinowania w świecie detali. Koncept sklepów przypomina dawne, angielskie biblioteki, z ławami, na których stoją eleganckie lampy stołowe. Drewniane meble i delikatne oświetlenie, które jak zapewnia firma jest energooszczędne, wprowadzają przyjemy, elegancki nastrój. Podłoga z czarnego, porcelanowego gresu, w niektórych miejscach przykryta jest dywanami.
Marka Uterque oferuje głównie dodatki - torby, buty, biżuterię, okulary, czy parasole, ale będą się pojawiać się także kolekcje odzieży, głównie skórzanej . Stylem bardziej przypomina ZARA Woman niż TRF, czy Stradivariusa. Uwagę zwraca biżuteria i kolekcja "fiestas".
Uterque - jesień/zima 2010/2011 fot. uterque
Słowo "uterqüe " pochodzi z łaciny i oznacza "oboje" lub "jedno i drugie". Unia ubioru i dodatków, detalów mody i klasyki oraz wypełnienia jakie jest pomiędzy nimi. "Uterqüe unikalne dodatki, by wyrażać się przed światem".
Strategia firmy Inditex jest omawiania podczas zajęć biznesowych na najznakomitszych uniwersytetach świata. System logistyczny i koncept sklepów, system fast fashion i brak reklamy są w przypadku tej firmy wyjątkowo ciekawe. Jak widać osiągnięcie pozycji jednego z światowych liderów w branży odzieżowej nie hamuje rozwoju. Stąd zapewne nowa marka. Charakterystyką Indtiex jest owe zaskoczenie . Niby to samo a jednak coś nowego. Genialne.
Zobaczcie jesienno/zimowe propozycje marki GALERIA !
Kampania Uterque jesień/zima 2010/2011 z Kamilą Filipcikovą