50 kilogramów szminek, 5000 litrów perfum, ponad 100.000 sztuk luksusowych kosmetyków - to wszystko, a nawet więcej będzie się mieściło w największej perfumerii Douglas House of Beaty w Polsce. Powierzchnia sklepu wynosi 1200 m2.
Wielkie otwarcie już 3 grudnia o godzinie 10.00 w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie.
To jednak nie wszystko. Zupełnie inny będzie sam design sklepu. Zostanie wydzielona również oddzielna od reszty perfumerii strefa zwana Zen Lounge. Jest to miejsce, w którym dzięki grze świateł stworzono sztuczne jezioro. W wygodnych fotelach, przy kawie i relaksacyjnej muzyce można usiąść i odpocząć.
Po raz pierwsze pojawi się również oferta kosmetyków naturalnych z produktami ekologicznymi. Oddzielną część stanowić będzie również kąt dla Panów.
Innym innowacyjnym rozwiązaniem będzie również Shop Trendy, czyli propozycje nowości kosmetycznych nawiązujące do aktualnych trendów w modzie.
Kolejnym pomysłem jest też Szkoła Makijażu z oddzielnie, przeznaczoną do tego salą. Oprócz nauki wizażu - znaleźć można tam dwa dwa gabinety spa, cztery stanowiska do manicure oraz dwa do pedicure.
Wśród marek kosmetycznych znaleźć można tam:
- Giorgio Armani,
- Bobbi Brown,
- Bourjois,
- Max Factor,
- La Mer oraz wiele innych.