Kobiecość według Versace w nowym zapachu Vanitas

Vanistas to najnowszy zapach od Versace. Mimo, że w sprzedaży jest od niedawna - o perfumach było już głośno z powodu twarzy reklamowej - Lindsay Wixson..

Kampania reklamowa nowego zapachu Versace ruszyła zaledwie 2 miesiące temu. Wzbudziła ona większe zainteresowanie, kiedy dowiedzieliśmy się, że twarzą promującą nowy produkt jest zaledwie 16-letnia modelka Lindsay Wixson , która zresztą zupełnie nie wygląda na swój młody wiek. W kampanii reklamowej Versace również zupełnie nie przypomina młodziutkiej, świeżej i delikatnej modelki z wybiegu. Autorami kampanii zrealizowanej w Nowym Jorku są Craig Mcdean i Fabien Baron. O tym wszystkim jednak już pisaliśmy.

Dziś więcej o samym zapachu.

Jedną z głównych nut zapachowych jest kwiat tiare, charakteryzujący się mocnym, głębokim i słonecznym zapachem. W ramach ciekawostki możemy wspomnieć, że zarówno mężczyźni jak i kobiety mieszkający na Taiti noszą kwiat tiare za prawym uchem, aby zaznaczyć swój wolny stan lub za lewym uchem by zaznaczyć, że ich serce jest już zajęte.

Kreatorem zapachu jest Dora Baghriche-Arnaudn.

Perfumy mają złoty kolor opakowanie, z motywem liści winogron, będące echem oryginalnej formy flakonu. Nowoczesne i klasyczne, mieni się kontrastem blasku i nieprzezroczystością złota.

W linii znaleźć można dodatkowo:

- żel do kąpieli i pod prysznic,

- mleczko do ciała.

Ceny:

- VANITAS EAU DE PARFUM 30 ML SPRAY 249 zł,

- VANITAS EAU DE PARFUM 50ML SPRAY 337 zł,

- VANITAS EAU DE PARFUM 100ML SPRAY 440 zł,

- Vanity Bath & Shower Gel 200ml 169 zł,

- Vanity Body Lotion 200 ml 196 zł

Zobacz też:

Magia teatru Galliano na deskach wybiegu

Więcej o: