Tomek Szczukiecki w kampanii

Tomek Szczukiecki został twarzą japońskiej marki Miharayasuhiro.

Kariera polskiego modela po udziale w kontrowersyjnej sesji w Vogue Italia zatytułowanej " Second skin " nabrała rozpędu. Tomek Szczukiecki wystąpił w kampanii reklamowej marki Converse na wiosnę 2011 i został twarzą marki, którą założył przez Yasuhiro Mihara  znany ze współpracy z gigantem sportowym Puma.

Zdjęcia reklamowe męskiej kolekcji Miharayasuhiro zrobił włoski fotograf Paolo Roversi. Tomek z rozpuszczonymi włosami i surowym, wręcz zimnym spojrzeniem pozował na ciemnym tle. Fotografie są klimatyczne i mają niesamowity nastrój, który podkreślają świetne stylizacje. W sesji uwaga jest zwrócona właśnie na stroje, które wyróżniają się awangardowym stylem.

Zobaczcie zdjęcia - kampania Miharayasuhiro .

Marka: Miharayasuhiro Sezon: wiosna/lato 2011 Fotograf: Paolo Roversi Model: Tomek Szczukiecki www.miharayasuhiro.jp

Futro drugą skórą? >>

Więcej o: