Wiadomość o pojawieniu się na rynku kolejnego zapachu Shakiry pojawiła się już jakiś czas temu. Poprzednia reklama nie robiła wrażenia. Można więc było się spodziewać, że kolejny spot reklamowy będzie żywiołowy i pełen tanecznych ruchów - tak charakterystycznych dla wokalistki.
S by Shakira Eau Florar to kwiatowa eksplozja zapachów, która ma wyrażać pozytywną energię, młodzieńczą radość i witalność.
Zapach powstał przy współpracy z ekspertką - Elisabeth Vidal i zawiera akordy jaśminu, heliortropu, bargamotki i czarnej porzeczki.
Niestety nic bardziej mylnego. Reklama nowego zapachu S By Shakira Eau Florale jest zupełnie nieudana. Głównie dlatego, że jest zwyczajnie nudna. Z różowej mgły, która okazuje się zwiewnym materiałem wyłania się artystka (można podejrzewać, że ubrana tylko w zapach). Wyłania się i... nic. Jedyne co się zmienia, to jej mina, bo nagle na twarzy artystki pojawia się promienny uśmiech. Potem następuje prezentacja flakonu i koniec reklamy.
Czyżby gwiazda uznała, że dobrze zrobiona reklama nie ma większego znaczenia w promocji perfum? Od dawna wiadomo przecież, że każdy produkt trzeba umieć sprzedać.
Po obejrzeniu tego spotu wydaje się wątpliwe, by butelka biła rekordy popularności wśród kupujących.
Sami oceńcie:
Zobaczcie też: