Wiele inicjatyw gwiazd umarło śmiercią naturalną. Przyczyną często było bankructwo marki, dla której tworzyły. Tak się stało np. z Bitten Sary Jessiki Parker . Ale taki los spotyka głównie marki, których projekty zawiodły. Stworzenie własnej linii ubrań wielu gwiazdom wydaje się naturalnym pomysłem i świetnym zagraniem PRowym, jednak często kończy się na hucznych zapowiedziach, inauguracji, a następnie... ciszy. Zjawisko to w humorystyczny sposób skomentował ostatnio Alber Elbaz :
Wybrałyśmy kilka projektów gwiazd, które nas rozczarowały: albo były wyraźnie w złym guście albo nie wnosiły niczego nowego - czego nie mogłybyśmy znaleźć w pierwszej lepszej sieciówce. Jeśli nie zgadzacie się z naszym wyborem, zgłaszajcie własne propozycje. Której gwieździe odradziłybyście projektowanie? Ułóżcie ranking od najgorszej projektantki do najlepszej.
Beyonce reklamuje swoją markę House of Dereon/Jessica Simpson w kampanii dla Jessica Simpson Collection materiały prasowe