Fashion Business Conference

Dokąd zmierza polski tydzień mody, kto jest konsumentem tzw. odpowiedzialnej mody, co to jest etail i czy e-mail marketing służy modzie - te ciekawe tematy zostaną poruszone podczas warszawskiej Fashion Business Conference.

W Polsce mnożą się wykłady, kursy i szkolenia dla specjalistów z branży mody i chociaż na razie ich poziom nie zawsze jest wysoki, to bardzo nas to cieszy, bo dzięki temu nasz rynek się rozwija. Jednym z nowych projektów jest Fashion Business Conference , który zapowiada się naprawdę ciekawie .

FBC to jednodniowy cykl wykładów dotyczących branży mody. Do współpracy zaproszono interesujących gości , którzy podzielą się ze słuchaczami swoją wiedzą i doświadczeniem. Pani Małgorzata Kralkowska podsumuje łódzki FashionPhilosophy Fashion Week Poland i opowie dokąd zmierza polski tydzień mody. Pani Ewa Szulc zajmie się tematyką dopiero rozwijającego się rynku dóbr luksusowych w Polsce. Specjalistka z PricewaterhouseCoopers, pani Agata Stafiej-Bartosik opowie o odpowiedzialnej modzie przyszłości/ Poruszone będą też tematy bardziej biznesowe, jak choćby Kreowanie potrzeb konsumenckich przez magazyny mody i life-style, czy retail w internecie i e-marketing.

Oprócz części merytorycznej będzie również część artystyczna . Spotkanie uświetni prezentacja dokonań młodych twórców. Swoją najnowszą kolekcję przedstawi Ola Kawałko, młoda projektantka i uczennica Gosi Baczyńskiej, twórczość z cykli "Mężczyzna" i "Kobieta" zaprezentuje Krzysztof Cieślak. Odbędzie się też wystawa zdjęć Emila Bilinski, uznanego fotografa na stałe współpracujący z MAKATA Studios, a całość uświetni koncert zespołu STOP MI promujący debiutancką płytę "Metamatyka".

Fashion Business Conference odbędzie się 9 grudnia w Warszawie. Polecamy!

Więcej informacji na stronie FBC .

Więcej o: