Nowa reklama IKEA z zaskakującym narratorem. 30- i 40-latkowie na pewno doskonale znają ten głos [WIDEO]

Szwedzki gigant meblowy właśnie wypuścił nowy katalog z inspiracjami na 2018 rok, a razem z nim reklamę, która ma szansę poruszyć niejedno serce. Narratorem został "głos pokolenia IKEA", czyli Bartosz "Fisz" Waglewski.

"Życie to zmiany. Zrób na nie miejsce". Takim hasłem reklamuje się IKEA w swoim nowym spocie, który jest wzruszającym obrazem tego, jak różne - czasem nawet sprawiające wrażenie błahych - zdarzenia w życiu potrafią je całkowicie zmienić i stać się początkiem czegoś zupełnie nowego.

Są więc pierwsze wypadające zęby, ale też pierwsze miłości i rozstania, narodziny dziecka, dorastanie wnuków, a także te najtrudniejsze ze zmian, czyli odejście najbliższych.

A wszystko to opowiedziane za pomocą emocjonalnych kadrów i głosem instrumentalisty i muzyka z pogranicza gatunków, Bartosza Waglewskiego.

Określany mianem jednego z najważniejszych głosów pokolenia współczesnych 30- i 40-latków muzyk został wybrany do roli narratora przez agencję Saatchi & Saatchi. Firma wygrała przetarg na obsługę reklamową szwedzkiej sieciówki wiosną tego roku i reklama z Fiszem to jej pierwsza realizacja dla marki.

Wypadające zęby i pierwsza miłość

Sam Waglewski pół żartem, pół serio określa siebie i swoich rówieśników mianem "pokolenia IKEA", o którym zresztą opowiada w spocie. Między innymi, bo reklama przedstawia ludzi w każdym wieku, którzy mierzą się ze zmianami rozpoczynającymi nowe etapy w życiu - czy tego chcemy czy nie.

Mottem realizacji agencji Saatchi & Saatchi jest to, że każda zmiana to nowy rozdział, która stwarza przestrzeń na nowe okoliczności i możliwości. Nie na wszystkie da się przygotować, ale warto "zrobić na nie miejsce" - w swoim domu i w życiu.

 

Nowości

Na razie spot można obejrzeć tylko w sieci, ale już niedługo będzie emitowany też w telewizji i kinach. Oprócz nowej reklamy, IKEA wypuściła również najnowszą edycję swojego całorocznego katalogu - od 21 sierpnia jest już dostępny online i w aplikacji na smartfony.

Zobacz też:

Nocna Straż ubiera się w... Ikea. Firma błyskawicznie zareagowała na trik projektantki kostiumów z "Gry o tron"

Niebieska torba z Ikei jest już wszędzie. Ludzie robią z niej czapki, plecaki, buty i stringi [ZDJĘCIA]