Nowa reklama IKEA z zaskakującym narratorem. 30- i 40-latkowie na pewno doskonale znają ten głos [WIDEO]

Szwedzki gigant meblowy właśnie wypuścił nowy katalog z inspiracjami na 2018 rok, a razem z nim reklamę, która ma szansę poruszyć niejedno serce. Narratorem został "głos pokolenia IKEA", czyli Bartosz "Fisz" Waglewski.

"Życie to zmiany. Zrób na nie miejsce". Takim hasłem reklamuje się IKEA w swoim nowym spocie, który jest wzruszającym obrazem tego, jak różne - czasem nawet sprawiające wrażenie błahych - zdarzenia w życiu potrafią je całkowicie zmienić i stać się początkiem czegoś zupełnie nowego.

Są więc pierwsze wypadające zęby, ale też pierwsze miłości i rozstania, narodziny dziecka, dorastanie wnuków, a także te najtrudniejsze ze zmian, czyli odejście najbliższych.

A wszystko to opowiedziane za pomocą emocjonalnych kadrów i głosem instrumentalisty i muzyka z pogranicza gatunków, Bartosza Waglewskiego.

Określany mianem jednego z najważniejszych głosów pokolenia współczesnych 30- i 40-latków muzyk został wybrany do roli narratora przez agencję Saatchi & Saatchi. Firma wygrała przetarg na obsługę reklamową szwedzkiej sieciówki wiosną tego roku i reklama z Fiszem to jej pierwsza realizacja dla marki.

Wypadające zęby i pierwsza miłość

Sam Waglewski pół żartem, pół serio określa siebie i swoich rówieśników mianem "pokolenia IKEA", o którym zresztą opowiada w spocie. Między innymi, bo reklama przedstawia ludzi w każdym wieku, którzy mierzą się ze zmianami rozpoczynającymi nowe etapy w życiu - czy tego chcemy czy nie.

Mottem realizacji agencji Saatchi & Saatchi jest to, że każda zmiana to nowy rozdział, która stwarza przestrzeń na nowe okoliczności i możliwości. Nie na wszystkie da się przygotować, ale warto "zrobić na nie miejsce" - w swoim domu i w życiu.

 

Nowości

Na razie spot można obejrzeć tylko w sieci, ale już niedługo będzie emitowany też w telewizji i kinach. Oprócz nowej reklamy, IKEA wypuściła również najnowszą edycję swojego całorocznego katalogu - od 21 sierpnia jest już dostępny online i w aplikacji na smartfony.

Zobacz też:

Nocna Straż ubiera się w... Ikea. Firma błyskawicznie zareagowała na trik projektantki kostiumów z "Gry o tron"

Niebieska torba z Ikei jest już wszędzie. Ludzie robią z niej czapki, plecaki, buty i stringi [ZDJĘCIA]

Więcej o:
Komentarze (35)
Nowa reklama IKEA z zaskakującym narratorem. 30- i 40-latkowie na pewno doskonale znają ten głos [WIDEO]
Zaloguj się
  • oskarsk

    Oceniono 82 razy 64

    o matko co za koszmarny bełkot :/ co za fatalny akcent i wymowa , koszmar KOSZMAR !

  • qqror

    Oceniono 69 razy 59

    30-40 latkowie poznaliby Lucjana Szołajskiego, Tomasza Knapika czy Janusza Szydłowskiego. Bartosza Waglewskiego nawet nie znam, nie mówiąc o tym że miałbym go poznać po głosie.

  • cezaryk

    Oceniono 56 razy 44

    Lektor zdecydowanie powinien poćwiczyć dykcję.
    Reklama typu wyciskacz łez. Słaba.

  • rownowaznik

    Oceniono 28 razy 28

    "głos pokolenia IKEA" Bartosz Waglewski. Co wy tam ku... ćpacie ?

  • pszczolkaprezesa

    Oceniono 27 razy 27

    a co to za akcentowanie? skąd ten człowiek jest?

  • fat_horselover

    Oceniono 29 razy 27

    Czy artykuł o reklamie to też reklama? Coś czuję, że w tym wypadku jak najbardziej. A Fisz słabo wyszedł.

  • gosposiaszatana

    Oceniono 24 razy 24

    Mam 40 lat , gościa nie znam ale wymowa tragiczna

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX