Materiały PR
-
Pomysły na udane prezenty
Chociaż do Gwiazdki jeszcze chwila sporo z nas już odczuwa presję i stres związany z zakupem świątecznych prezentów. Dlatego radzimy podejść do tematu na spokojnie i w tym roku wybrać to, co sprawdzone. Pięknie opakowany zestaw kosmetyków, czy perfumy to coś, co każdy lubi znaleźć pod choinką.
-
Douglas i Fundacja Cancer Fighters po raz czwarty łączą siły. Kup misia i odkryj piękno pomagania!
Już po raz czwarty Douglas wspiera wrocławską Fundację Cancer Fighters. Tak, jak w poprzednich latach, i tym razem w stacjonarnych perfumeriach w całej Polsce można zakupić jednego z puszystych Misiów Douglas i w ten sposób pomóc dzieciom z Fundacji Cancer Fighters! Całkowity dochód ze sprzedaży maskotek zostanie przeznaczony na zakup sprzętu do Kliniki Onkologii Dziecięcej w Olsztynie.
-
Odważne, ale doświadczone przez społeczną presję - Resibo przedstawia wyniki ankiety na temat samooceny kobiet
Czy Polki patrzą w lustro z akceptacją? Na ile udaje się im uodpornić na presję społeczną związaną z wyglądem? Co daje im pewności siebie? Z jakimi stereotypami się spotykają? Resibo przeprowadziło wśród swojej społeczności ankietę, której celem było zrozumienie poziomu samoakceptacji kobiet. Niektóre wyniki mogą wydawać się zaskakujące. Inne niestety potwierdzają istnienie społecznych barier rozwoju.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Pamela Pawelec poleca: Linda Farrow, marka, która zdobyła rynek okularów
Linda Farrow założyła swoją markę w latach 60-tych. Jej pionierskie wykorzystanie żywych kolorów i rzeźbiarskich kształtów radykalnie zmieniło okulary z przedmiotu codziennego użytku w coś nadzwyczajnego - coś, co każdy chce mieć. To jedyny brand, który skupia się wyłącznie na produkcji okularów. Nie bez powodu noszą je największe gwiazdy i influencerzy na całym świecie. Pamela Pawelec, założycielka OOPawelec, przedstawiła ostatnio najciekawsze modele tej marki na wydarzeniu w Restauracji Allora.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Nowy ekskluzywny model zegarka G-SHOCK MRG-B2000SG nawiązuje do słynnego japońskiego hełmu Kabuto
Nowy, G-SHOCK z linii MR-G, inspirowany jest hełmem Kabuto, jako wyraz hołdu dla 40-lecia japońskiej marki zegarków, znanej z niezwykłej wstrząsoodporności.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Primark zbadał świąteczne zwyczaje zakupowe Polaków - niemal 60% z nas większość prezentów kupi w sklepach stacjonarnych
Gorączka świątecznych zakupów trwa w najlepsze. Jak co roku chcemy sprawić radość naszym najbliższym i poszukujemy dla nich wyjątkowych prezentów. Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, przeprowadził wśród Polaków badanie dotyczące ich planów i preferencji związanych z zakupem prezentów świątecznych. Okazało się, że większość stawia na zakupy stacjonarne, a swoich bliskich obdaruje głównie kosmetykami i słodyczami.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Celebruj razem z Sephora przedświąteczny czas!
W tym roku sieć perfumerii Sephora, która jest jedną z ulubionych destynacji prezentowych na Święta, wykreowała zachwycające, tętniące gwieździstymi dekoracjami wnętrza swoich perfumerii, ale też przygotowała dodatkowe atrakcje, z których już od 1 grudnia skorzystać mogą bezpłatnie mieszkańcy wybranych miast w Polsce.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Profesjonalna linia trychologiczna do skóry głowy i włosów
Oto nowa linia w szeregach naturalnych dermokosmetyków Veoli Botanica - marka stworzyła serię do kompleksowej pielęgnacji skóry głowy, a także odpowiadając na potrzeby klientek - produkt do pielęgnacji włosów.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
PREZENTOWNIK OD YOPE
Wybór prezentu idealnego zależy w głównej mierze od gustu i indywidualnych zainteresowań osoby, którą pragniemy obdarować. Tego typu niespodzianka to miły gest mówiący o tym, że słuchamy, pamiętamy i dobrze tę osobę znamy. YOPE przychodzi z zestawieniem, które ułatwi podjęcie ostatecznej decyzji w wyborze wspaniałej niespodzianki.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
ŚWIĄTECZNE OUTFITY I PREZENTYNIEZBĘDNE ELEMENTY TEGO SEZONU
Zbliża się okres obdarowywania, czas by zastanowić się, co sprawi prawdziwą radość naszym bliskim. Z tej okazji warto pomyśleć o ich ulubionych aktywnościach. Czy są entuzjastami imprez, a może wolą przytulne, całodniowe seanse filmowe na kanapie? To miłośnicy długich spacerów w śnieżne dni czy też osoby, które relaksują się poprzez gotowanie? A może to wszystkie te osoby w jednym? Tegoroczna świąteczna kampania Zalando 'Twoja Historia. Twój Prezent' celebruje nasze ulubione osoby w każdej odsłonie.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR
-
HDK, PPH, ZTNH, HSL - skróty, które mogą wydłużyć życie
Aktywność fizyczna, zdrowa dieta, regularne podstawowe badania - dzisiaj to wszystko jest na porządku dziennym. I super! Ale czegoś tu brakuje. Warto również regularnie testować się w kierunku HIV i pamiętać o używaniu prezerwatywy przy każdym stosunku, która jako jedyny środek antykoncepcji chroni także przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową. Bo mimo tego, że 9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, zakazić może się każdy, kto choć raz uprawiał seks bez prezerwatywy. Między innymi o tym mówią skróty, które w ostatnim czasie zalały Polskę i zawładnęły internetem. Za całym zamieszaniem stoi Fundacja Edukacji Społecznej, a idealnym momentem dla tego przekazu jest zbliżający się Europejski Tydzień Testowania (20-27 listopada) oraz Światowy Dzień AIDS (1 grudnia).
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Ziko Dermo prezentuje wyniki badania społecznego. "Wpływ świadomej pielęgnacji na samoocenę" - akcja #pielęgnujeniefiltruje
Już jest raport podsumowujący badanie społeczne "Wpływ świadomej pielęgnacji na poziom samooceny" zrealizowane w ramach akcji #pielegnujeniefiltruje prowadzonej przez drogerie Ziko Dermo od maja do sierpnia 2023 roku. W badaniu wzięło udział ponad 7 tysięcy respondentów, którzy udzielili odpowiedzi na szereg pytań dotyczących świadomej pielęgnacji, podejścia do własnego wizerunku i wpływu social mediów na ich samoocenę. Raport jest dostępny na stronie www.zikodermo.pl.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
BIZUU z nową kolekcją na zimę
BIZUU na zimę to przede wszystkim miękkie tkaniny oraz wygodne kroje - ciepłe bluzy, luźne spodnie, komfortowe body z długim rękawem. Jednak marka słynąca z dziewczęcej elegancji nie zapomniała również o sukienkach czy wyróżniających się w tłumie kardiganach idealnych na tę porę roku.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Burgundy Kiss Capsule Collection
W zimowej kolekcji kapsułowej 'Burgundy Kiss' bestsellery MAKO pojawiają się w głębokich tonach czerwonego wina. To odpowiedź nie tylko na modowe trendy, lecz prawdziwa manifestacja elegancji, wyrafinowania i siły, które zawsze towarzyszyły kolorowi burgund.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Więcej niż graffiti. Odwiedź DESA Unicum i odkryj, czym jest urban art
Polska sztuka, doceniana także za granicą, to nie tylko takie nazwiska jak Beksiński, Abakanowicz i Fangor. To także Cekas, Noriaki, Chazme718 czy SEPE. Urban art już na dobre umiejscowił się w kategorii sztuki współczesnej, a polscy artyści stanowią mocną reprezentację na arenie międzynarodowej. Ich wystawy przyciągają tłumy w Berlinie, Denver, Paryżu czy Londynie, a teraz będzie można spotkać ich także w Warszawie.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Świąteczna współpraca LEBRAND oraz La Bomba Bath
Paulina Pyszkiewicz, dyrektor kreatywna LEBRAND połączyła siły ze swoją wieloletnią przyjaciółką, Julią Dyzio - twórczynią marki La Bomba bath. W rezultacie powstała sól morska do kąpieli Le Salt, której nazwa żartobliwie nawiązuje do obu marek. Zarówno Paulina, jak i Julia, kierują się podobnymi wartościami, świadomie budując swoje marki w zrównoważony sposób. Le Salt łączy w sobie minimalistyczny, ale i wyrafinowany charakter LEBRAND, z niewymuszoną prostotą marki La Bomba, która ze szczególną dbałością podchodzi do tworzenie naturalnych produktów. Jest to doskonały pomysł na prezent, który zapewni relaks po wyczerpującym czasie grudniowych spotkań i przedświątecznej gorączki.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
ZAPLANUJ ROK PO SWOJEMU Z YOPE
Nowy rok, nowe plany. Niektórzy uwielbiają wszystko skrupulatnie zapisać, aby najmniejsza część dnia im nie umknęła. Inni planują, tworzą listy marzeń do odhaczania. Część osób wyznacza sobie rytm dnia poprzez własne harmonogramy. Są też tacy, którzy czerpią mnóstwo radości z notowania inspiracji. Marka Yope myśli o każdym, dlatego stworzyła wyjątkowy planer! Bez żadnych ograniczeń, ale za to z rysunkami autorstwa Kamili Szcześniak znanej jako @nieladnierysuje. Rysunki dodadzą dystansu oraz dobrego humoru każdego dnia!
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Wkrocz w zimowy wieczór z marką Vanda Novak: nowa kolekcja butów 'Nocturnal Animals'
Z najnowszą kolekcją Vandy Novak przeniesiesz się w enigmatyczny świat nocnych stworzeń, gdzie dzikość spotyka elegancję, tworząc niepowtarzalne połączenie.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Supercicha suszarka Haier - zachwyci całą rodzinę
Suszarka z serii i-Pro 7 Plus to nowość od marki Haier, która od 14 lat jest liderem w sprzedaży sprzętów AGD na świecie. Urządzenie zostało zaprojektowane tak, by umożliwić użytkownikowi osiągnięcie profesjonalnych rezultatów we własnym domu. Dzięki zdalnemu sterowaniu oraz funkcjom podnoszącym wydajność, suszarka Haier charakteryzuje się niskim poziomem hałasu, zużywa mniej energii oraz pozwala oszczędzić czas każdego dnia, będąc najlepszą odpowiedzią na potrzeby najbardziej wymagających użytkowników.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
VEGE NOW - nowa tabliczka z Wawelu dla wegan i nie tylko!
Delikatny aksamitny smak i receptura oparta jedynie na składnikach roślinnych - to wszystko znajduje się w nowej wegańskiej tabliczce VEGE NOW marki Wawel z międzynarodowym certyfikatem V-Label. To pierwsza tego typu tabliczka w asortymencie Wawel i kolejny produkt przyjazny weganom, który marka proponuje konsumentom.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR
-
"Dobro" czyli wszystko, co chcielibyście wiedzieć o polskim szczęściu, ale baliście się zapytać
Czy wiedzieliście, że jesteśmy jednym ze szczęśliwszych narodów w Europie? Nie? To dowiecie się tego z książki DOBRO - autorstwa Danuty Nierady i Renaty Carenzo, która w lekki sposób opisuje, jak nie dać się przeciwnościom losu i zawsze wyjść na swoje. Po polsku.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
ZARA HAIR / GLITTER IN GOLD WITH GUIDO PALAU
Zara prezentuje idealną na świąteczną porę linię Glitter in Gold, zaprojektowaną we współpracy z Guido Palau. Gwiazdą kampanii została Kaia Gerber.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
KALENDARZ ADWENTOWY 2023 YVES ROCHER
Dotyk ciepłego koca, wokół płonące świece i unoszący się zapach goździków. Ten magiczny czas może uprzyjemnić garść niespodzianek. W kalendarzu adwentowym Yves Rocher Magiczne Dni zamknięto 24 upominki, które działają na nastrój i zmysły. Takie odliczanie do świąt kochamy najbardziej!
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Targi Rzeczy Ładnych świętują 10 lat! Wielka edycja TRŁ ZIMA! już w ten weekend. Ponad 300 wystawców, wystawa 50 IKON TRŁ i najlepszy polski design. To trzeba zobaczyć!
Już w ten weekend wielka i wyjątkowa edycja na 10-lecie Targów Rzeczy Ładnych! Ponad 300 wystawców i tysiące gości będzie świętowało wspaniały finał najlepszego roku w historii TRŁ! To największe targi designu w Polsce w 2023 roku i obowiązkowy punkt na przedświątecznej mapie Warszawy. - To nasze wydarzenie dekady! - zapowiadają organizatorzy TRŁ ZIMA! i zapraszają na święto polskiego designu do EXPO XXI, 2 i 3 grudnia.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Startuje grudniowa odsłona private luxury sale na Breuninger.com. Skorzystaj z ekskluzywnej zniżki
Jeśli nadal zastanawiasz się nad wyborem idealnych prezentów dla najbliższych albo... ciągle poszukujesz wyjątkowej kreacji na grudniowe "xmass party" - międzynarodowy sklep internetowy z modą premium i luksusową BREUNINGER.COM przygotował prawdziwą gratkę dla wciąż niezdecydowanych! Już od dziś (01 grudnia) startuje ekskluzywna akcja promocyjna PRIVATE LUXURY SALE. Dziesiątki stylizacji od topowych projektantów i ponad 1000 marek designerskich z kolekcji jesień-zima można kupić z 30% rabatem. Wystarczy przy zamówieniu wpisać kod LUXURY2023*. Akcja promocyjna trwa do niedzieli 3 grudnia!
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Twój ulubiony smak w zdrowszy sposób z piekarnikiem Candy Black Collection
Marka Candy znana z urządzeń najlepszych w swojej klasie, tym razem przedstawia zupełnie nowy piekarnik Candy Black Collection - elegancki z zewnątrz i praktyczny w środku. Posiada rozwiązania, które pozwolą przygotować pizzę niczym z włoskiej restauracji, a dodatkowo ograniczyć zużycie tłuszczu. Można nim sterować za pomocą aplikacji, a dzięki wysokiej klasie efektywności energetycznej zapewnia również niższe rachunki za prąd.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Bestsellery koreańskiej pielęgnacji w promocyjnych cenach
Nasze życie, zwłaszcza w dużych miastach, to duży stres i wyzwanie dla skóry. Szalone tempo życia, nagłe zmiany temperatur i wilgotności (klimatyzacja, ogrzewanie), stres, brak snu, zanieczyszczenie powietrza to czynniki, które mają istotny wpływ na stan i kondycję naszej skóry. Znasz to? Jeśli tak, zobacz jak radzą sobie z tym mieszkanki Seulu - największego miasta Korei Południowej.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Wyjątkowa oferta HARIBO i MAOAM na Boże Narodzenie. Poczuj smak świąt #zradością!
Zbliżające się Mikołajki oraz święta Bożego Narodzenia to doskonała okazja, by sięgnąć po limitowaną ofertę HARIBO i MAOAM. Wśród propozycji znajdują się pyszne żelki o unikalnych smakach i kształtach, w kolorowych i radosnych opakowaniach oraz soczyste i owocowe gumy rozpuszczalne. Do wyboru jest aż 10 smakowitych wariantów, w tym m.in. piankowe gofry, żelki o smaku pierniczków lub pieczonego jabłka z cynamonem, słodkie żelki otulone chrupiącą posypką czy piankowe wegetariańskie bałwanki. W limitowanych paczkach pełno także żelek nawiązujących kształtami do świątecznych symboli: gwiazdek, choinek czy dzwoneczków. Oczekiwanie do Bożego Narodzenia umili natomiast świecący w ciemności kalendarz adwentowy HARIBO. Odkryj mix smaków, kształtów i kolorów, który doda radości świątecznym chwilom!
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Jesteś zadowolona ze swojego wyglądu? Zobacz, jak odpowiedzieli inni
Żyjemy w czasach, w których pogoń za idealnym wyglądem stała się wręcz obsesyjna. Porównujemy się z innymi, kontrolujemy nerwowo wagę, nałogowo korzystamy z filtrów, żeby "udoskonalić" nasz wizerunek. Cieszą więc inicjatywy, które pozwalają spojrzeć na kult wyglądu z dystansu. Drogerie Ziko Dermo przeprowadziły badanie społeczne "Wpływ świadomej pielęgnacji na poziom samooceny", w którym zapytano m.in. o to, czy respondenci korzystają z filtrów przed publikacją zdjęć w internecie.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Skuteczny trend w oczyszczaniu - double cleansing od Garnier!
Nie od dziś wiadomo, że sekretem zdrowej i promiennej skóry są podstawowe kroki pielęgnacji. Żaden krem nie przyniesie fenomenalnych efektów bez solidnej bazy, jaką jest oczyszczanie. Po dniu pełnym zadań i obowiązków na naszej twarzy zostaje nie tylko makijaż, ale również zanieczyszczenia z powietrza, nadmiar sebum i wolne rodniki. Dlatego wieczorem warto poświęcić chwilę, aby skutecznie się ich pozbyć. Double cleansing z produktami od Garnier pozwoli Ci to osiągnąć.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR