Jest na to szansa. Słodkie dziecko umorusane czekoladą to widok świetnie znany każdemu rodzicowi. Ale informacja, że brązowa paciaja na buźce uroczego bobaska to jednak niekoniecznie wytwór z kakao, a z kakaowego oka... To już robi wrażenie.
Kampania skrojona wedle nowoczesnych standardów - najpierw pojawia się przyciągająca uwagę zajawka (mały łobuziak ubrudzony na buzi brązową mazią i do tego napis "Czekolada?"), a potem BAM! - rozwiązanie zagadki, które zaskakuje i szokuje: "To nie jest czekolada". Agencja Kreatywna Oxymoron zadbała o to, by przechodnie przez kilka dni z rozczuleniem patrzyli na małego łobuziaka. I nagle informacja:
Agencja Kreatywna Oxymoron / mat. pras.
Jak ktoś ma psa, powinien po nim sprzątać, proste. Sami przecież nie robimy sąsiadowi na wycieraczkę i nie patrzymy z uśmiechem, gdy w TO TO włazi nowo wyglancowanym butem. Swoją drogą, jeśli akcja w Łodzi nie przyniesie rezultatów, mamy lepszy pomysł. Grono wolontariuszy powinno chodzić po domach stroniących od sprzątania po pupilu właścicieli psów - od drzwi kierować się prosto do salonu, tam elegancki przykuć na dywanie i szybka kupa na środku. Potem ewentualnie wywalić jęzor, podyszeć chwilę i uciec. Podejrzewamy, że uda się znaleźć sponsora na tę kampanię wśród producentów leków na przeczyszczenie.
Możecie brać pomysł na akcję. Nie ma za co.