kampanie społeczne
-
Anja Rubik, Stuhr, Brodka i Maffashion nauczą Polaków mówić o seksie? Modelka rusza z projektem #SEXEDPL
Seria jednominutowych filmików z udziałem gwiazd filmu, muzyki i blogosfery - tak będzie wyglądać odpowiedź Anji Rubik na niski poziom wiedzy o seksualności w naszym kraju. Premiera już 28 października.
-
Blogerka sięgnęła po telefon, by odpowiedzieć fanowi. Pokazała na YouTube, jak 'ginie' w wypadku drogowym
Ashley Waxman Bakshi jest najpopularniejszą youtuberką w Izraelu. 2,5 tysiąca jej fanów zobaczyło, jak rozbija samochód, prowadząc transmisję live. W rzeczywistości Ashley przeżyła, a "wypadek" był tylko symulacją na potrzeby szokującej kampanii społecznej.
-
Twoje dziecko będzie orłem czy nielotem? Fundacja Rodzice Przyszłości przekonuje: słowa mają siłę
Do szóstego roku życia dzieci zupełnie bezkrytycznie patrzą na otaczający ich świat. Rodzice są dla nich najważniejszymi osobami. Zapatrzone w dorosłych maluchy są przy tym bardzo wrażliwe na każde słowo krytyki, krzyk czy karcący gest. To kształtuje ich pewnością siebie i wpływa na późniejsze życie. Fundacja Rodzice Przyszłości chce uświadomić rodzicom wagę ich czynów.
-
Nie sprzątasz po psie? Hmm... A czy twoje dziecko lubi czekoladę?
Czy akcja społeczna, która szokuje mieszkańców Łodzi: "To nie jest czekolada - Sprzątaj po swoim psie", ma szansę trafić do wyobraźni tych, którzy nie baczą na kupy sadzone przez swoich czworonogów?
-
Jak NIE walczyć z przemocą domową za pomocą seksizmu, demagogii i manipulacji
Nie mam wątpliwości, co do tego, że przemoc domowa istnieje i jest poważnym problemem. Nie mam wątpliwości, że trzeba z nią walczyć. Ale najnowsza kampania społeczna Amnesty International Polska budzi wątpliwości nawet we mnie. Wielu mężczyzn zwyczajnie oburza. A przy okazji szkodzi naprawdę ważnej sprawie.
-
Kobieta powinna znać swoje miejsce
Kobiety nie powinny pracować, jeździć samochodami i mieć prawa głosu, a geje powinni być zabijani. Tak sugeruje automatyczne uzupełnianie z wyszukiwarki Googla.
-
Moda na szok. Dlaczego każda kampania społeczna musi epatować cierpieniem?
O tym, dlaczego dajemy łapać się we wredną marketingową pułapkę, pisze dla nas dziś Zuzanna. Czy Wy też odbieracie większość kampanii społecznych jako nadmiernie (i niepotrzebnie) szokujące?