Rihanna na Super Bowl pudruje twarz. Po tym geście produkt zniknie z drogerii w okamgnieniu

Rihanna zaśpiewała 12 swoich największych przebojów w czasie Super Bowl 2023. Uwagę mediów na całym świecie przykuł pewien moment jej występu. Co ciekawe, początkowo wiele osób myślało, że to wpadka.

12 lutego na State Farm Stadium w Glendale Rihanna dała swój pierwszy koncert od pięciu lat. Wokalistka zaśpiewała 12 utworów, a na tę okazję wybrała szeroki płaszcz oraz luźny kombinezon w kolorze intensywnej czerwieni.

Zobacz wideo Mówi, o co zapytał ją wujek. Takiej odpowiedzi się nie spodziewał

Rihanna na Super Bowl 2023

Pod rozpiętą kreacją można było dojrzeć zarys ciążowego brzucha, dlatego też fani Rihanny zaczęli spekulować, czy gwiazda rzeczywiście spodziewa się dziecka. Później informację tę oficjalnie potwierdził  przedstawiciel gwiazdy w rozmowie z TMZ.

Rihanna niespodziewanie przerwała koncert

Uwagę mediów na całym świecie przykuł pewien moment występu wokalistki. Na nagraniach widzimy, że gwiazda niespodziewanie przerwała koncert. Wzięła wówczas do ręki puderniczkę i poprawiła makijaż. 

Rihanna niespodziewanie przerwała występ. To wyglądało jak wpadka, ale nią nie byłoRihanna niespodziewanie przerwała występ. To wyglądało jak wpadka, ale nią nie było Screen:youtube.com/watch?v=L2n5cpUbj-U

 

Niektórzy myśleli początkowo, że to wpadka. Jednak nic bardziej mylnego! Szybko pojawiły się głosy, że to genialne lokowanie produktu. Co ciekawe, widzowie szybko zaczęli szukać informacji na temat tego, jakiego kosmetyku użyła wokalistka w czasie występu. 

Ogromny sukces marki kosmetycznej 

Nie jest tajemnicą, że w ostatnim czasie Rihanna spełnia się głównie jako bizneswoman. W lipcu 2021 roku "Forbes" poinformował, że gwiazda jest już miliarderką.

Kilka lat temu wokalistka stworzyła własną markę kosmetyczną, która okazała się ogromnym sukcesem. Jej firma jako jedna z pierwszych wprowadziła ogromną gamę kolorystyczną produktów do makijażu twarzy. I jeśli wierzyć medialnym doniesieniom, gwiazda zaangażowała się nie tylko w marketing, lecz także w tworzenie formuł kosmetyków oraz projektowanie ich opakowań. 

 
Więcej o: