płaski brzuch

  • Dietetycznie i zdrowo? To możliwe

    Dietetycznie i zdrowo? To możliwe

    Zdrowa dieta to nie tylko to co znajduje się na talerzu. To również radość z jedzenia, sposób przechowywania, przyrządzania i podawania posiłków. Dowiedz się dlaczego warto jeść małe owoce i dlaczego lepiej pieprzyć niż solić.

    kk
  • Sposoby na talię osy

    Sposoby na talię osy

    Talia osy to ideał sylwetki kobiety, o którym każda z nas marzy. Jak ją osiągnąć? Oto 5 sposobów na wcięcie w talii.

    kk
  • Zdrowe tłuszcze

    Zdrowe tłuszcze

    Nie ma zdrowej diety bez tłuszczu. Musimy go jeść, aby żyć. W jakich ilościach i w jakiej postaci jest najlepiej przyswajalny? Obalamy mity na temat dobrych i złych tłuszczów.

    kk
  • 5 sposobów na cellulit

    5 sposobów na cellulit

    Tej wiosny możesz wygrać walkę z pomarańczową skórką. Wystarczy kilka sprawdzonych sposobów!

    kk
  • Sylwia Gruchała prezentuje ćwiczenia na pośladki i nogi

    Sylwia Gruchała prezentuje ćwiczenia na pośladki i nogi

    Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają mięśnie pośladków. Nie tylko z powodów estetycznych, ale i funkcjonalnych. Są głównymi
    prostownikami stawów biodrowych. Odgrywają kluczową rolę przy chodzeniu
    czy bieganiu. Sylwia Gruchała zaprezentowała trening na pośladki i uda.

    kk, mat,prasowe
  • Nowe zasady odchudzania

    Nowe zasady odchudzania

    Najważniejsze w odchudzaniu to nie jeść po 18.00 i zrezygnować z węglowodanów i alkoholu? Tak było kiedyś. Dzisiaj już niekoniecznie. Zasady żywienia zmieniają się jak pory roku. Czy jesteś na bieżąco?

    kk
  • Kobiety kochają męskie sporty

    Kobiety kochają męskie sporty

    Przyjęło się mówić, że sporty wymagające odwagi, zaciętości, wyzwalające adrenalinę i ducha walki, są domeną mężczyzn. Kobiety też poszukują mocnych wrażeń, które nie tylko odciągną je od codziennych stresów, ale nadadzą sylwetce idealnych kształtów.

    kk
  • W pułapce light

    W pułapce light

    Moda na szczupłą sylwetkę wciąż trwa, a wraz z nią popularność produktów light. W lekkiej wersji można kupić już niemal wszystko: jogurty, napoje, lody, a nawet majonez. Produkty lekkie niekoniecznie są zdrowsze, dostarczają dawkę niepotrzebnej chemii. Nie daj się zwieść!

    kk
  • Oczyść organizm z toksyn!

    Oczyść organizm z toksyn!

    Nasz organizm sam sobie radzi z toksynami. Jednak gdy przekroczą pewien poziom, pojawiają się problemy. Narządy oczyszczające nie są już w stanie ich wydalać. Musimy wtedy pomóc organizmowi się ich pozbyć. Oto kilka prostych sposobów!

    kk
  • Witalna na wiosnę

    Witalna na wiosnę

    Nie okłamujmy się, że drogi krem na noc przywróci skórze blask, młodość i zdrowy wygląd. O skórę i urodę trzeba zadbać od środka. W naszym poradniku 6 wskazówek, aby powitać wiosnę z energią.

    kk
  • Jak się ubrać, kiedy czujesz się grubo?

    Jak się ubrać, kiedy czujesz się grubo?

    Często padające z ust kobiet stwierdzenie "czuję się grubo" jest absurdalne. Waga to przecież nie emocje, a gruba albo jesteś, albo nie. Co zrobić, kiedy jednak czujesz się grubo? Założyć ubrania, które sprawią, że... poczujesz się szczupło.

    ola długołęcka
  • Oszukać głód

    Oszukać głód

    Jakie jedzenie wybierać, aby nie tuczyło, a jednocześnie zaspakajało głód? Czy możliwe jest, aby jeść mniej i nie odczuwać głodu?

    kk
  • Odchudzaj się jak najbogatsi

    Odchudzaj się jak najbogatsi

    Viva Mayr to luksusowa austriacka klinika nad jeziorem Wörth. Miejsce to odwiedzają milionerzy, gwiazdy i politycy. Tam pozbywają się zbędnych kilogramów. W naszej galerii dietetyczne porady, według których odchudzają się  pacjenci Viva Mayr.

    kk
  • 6 mitów na temat ochudzania

    6 mitów na temat ochudzania

    Kiedy chcemy zrzucić kilka kilogramów potrzeba jest samodyscyplina oraz dobra, zbilansowana i zdrowa dieta. Podczas odchudzania się przydatna jest też wiedza. Obalamy mity na temat tycia.

    kk
  • Jak odchudzają się gwiazdy?

    Gwiazdy muszą cały czas dbać o nienaganny wygląd i doskonałą sylwetkę. Jak to robią? Stosują swoje diety ''cud''.

    kk
  • Restauracja jak dietetyk

    Restauracja jak dietetyk

    Japoński producent wag otworzył restaurację, w której zanim zjesz zważą cię, zmierzą i doradzą co zamówić.

    kk
  • Zmień nawyki i schudnij

    Zmień nawyki i schudnij

    Dieta jest dobra dla osób pilnych, sumiennych i zdyscyplinowanych. A co jeśli lubisz z przyjaciółmi jadać w restauracjach, nie potrafisz odmawiać sobie kulinarnych przyjemności, a głodzenie się i rezygnowanie z kolacji jest ostatnią rzeczą jaką chcesz dobrowolnie sobie fundować? Wówczas warto zmienić nawyki i nieco zrewolucjonizować codzienną dietę.

    kk
  • Szczupła natychmiast
  • Płaski brzuch bez wysiłku

    Płaski brzuch bez wysiłku

    Chcesz zrzucić fałdki tłuszczu i osiągnąć wymarzony płaski brzuch? Zacznij od kilku prostych wskazówek, które pomogą ci w osiągnięciu upragnionego celu.

    kk
  • Dieta Dukana

    Wysokobiałkowa, niskotłuszczowa, niskowęglowodanowa. To ostatni hit dietetycznej mody. Sukces tej diety oparty jest w dużym stopniu na czynnikach psychologicznych: jest łatwa (nie trzeba niczego liczyć), w pierwszej, wyłącznie białkowej fazie chudnie się bardzo szybko, a natychmiastowe efekty dodają motywacji.

  • Dieta Montignaca inaczej zwana śródziemnomorską
  • Waga wciąż nie spada? Oto 6 najczęstszych przyczyn!

    Waga wciąż nie spada? Oto 6 najczęstszych przyczyn!

    Lekarze i dietetycy słyszą to na okrągło: "Jestem na diecie, ale wciąż nie mogę schudnąć". Dla wielu osób walka z nadwagą jest bardzo frustrująca, bo pomimo starań - waga stoi w miejscu. Dowiedź się dlaczego! Identyfikacja problemu jest dobrym początkiem do jego rozwiązania.

    norma_jeane
  • Dieta oczyszczająca - hit czy kit?

    Dieta oczyszczająca - hit czy kit?

    Dietę oczyszczającą stosuje się głównie po to, by usunąć z organizmu toksyny, poprawić stan skóry i poczuć się lepiej. Nie jest to typowa dieta odchudzającą, mimo, że wiele osób tak właśnie uważa. Co na jej temat mają do powiedzenia dietetycy? Czy jest skuteczna i przede wszystkim - czy warto ją stosować?

    norma_jeane
  • Gdy do siłowni nie po drodze

    Gdy do siłowni nie po drodze

    Nie każdy musi lubić zbiorowe pocenie się w klubie fitness. Każdy powód niechęci jest dobry i zrozumiały. Na szczęście istnieją zamienniki, które pozwolą zachować sprawne ciało bez uczęszczania do siłowni. Oto nasza sportowa czwórka.

    ola długołęcka
  • Co jest dziś piękne?

    Co jest dziś piękne?

    Amerykański magazyn "Allure" przeprowadził ankietę wśród 2000 mężczyzn i kobiet, by dowiedzieć się co w dzisiejszych czasach jest piękne. Oto, niektóre zaskakujące, wyniki.

    wod
  • Spalaj bez większego wysiłku

    Spalaj bez większego wysiłku

    Wystarczą już niewielkie zmiany, aby czuć się świetnie jesienią i zimą. Zmiana codziennych nawyków i stylu życia to też sposób na zgubienie kalorii. Co zrobić aby kilogramów ubyło?

    kk
  • Chcesz schudnąć? Bierz przykład z Wikingów

    A ściślej to z ich dalekich potomków. Oliwa z oliwek, warzywa i cytrusy pochodzące z regionów śródziemnomorskich odchodzą do lamusa, gdy powoli okazuje się, że są lepsze sposoby na smukłą sylwetkę i zdrowy sposób odżywiania się. W naszej kuchni rządy obierają Skandynawowie wraz z olejem rzepakowym, mięsem z łosia, borówkami i kapustą.

    wod
  • Aktywna jesień!

    Aktywna jesień!

    Przebywanie na świeżym powietrzu jesienią może być równie przyjemnie jak latem. Należy tylko pamiętać o wygodnym stroju i odpowiedniej dawce aktywności. Nie zapominaj o tym, że twój organizm cały rok potrzebuje solidnej porcji ruchu. Poznaj nasze propozycje jesiennych sportów i aktywności. Wszystkie na świeżym powietrzu. Może wybierzesz coś dla siebie?

    spiro33
  • Sauna dla urody i zdrowia

    Szukasz sposobu na jesienne przygnębienie i poprawę nastroju? Idź na saunę! Nie tylko dla zmarzluchów - rozgrzeje, dostarczy przyjemnych doznań i uleczy.

    karola kołodziejczyk
  • ABC z fitness klubu

    Aby zachować dobrą formę aż do kolejnej wiosny, powinniśmy jesień i zimę spędzić aktywnie. Już dzisiaj ABC z klubu fitness,

    kk
Więcej o:

płaski brzuch

  • Dieta na płaski brzuch

    myfitness.pl Szczupłą talię także trzeba wyćwiczyć! Trenerka radzi, jak najszybciej ją ukształtować. Niski indeks glikemiczny na płaski brzuch Tkanka tłuszczowa w okolicy brzucha gromadzi się, kiedy w diecie jest dużo produktów o wysokim indeksie glikemicznym (IG). Jest to wskaźnik

  • 3 skuteczne sposoby na płaski brzuch

    Marzysz o umięśnionym i płaskim brzuchu? Oto 3 sposoby, a raczej podstawowe kwestie, dzięki którym uda Ci się osiągnąć wymarzony efekt. Trzymając się tych trzech punktów z pewnością zauważysz efekty swojej pracy. 1. Dieta Istnieje powiedzenie, że brzuch buduje się w kuchni. I to prawda! Płaski

  • Ich sposoby na płaski brzuch

    Za radą swojej babci Liz zawsze chodzi wyprostowana z wciągniętym brzuchem. Dzięki prawidłowej postawie mięśnie talii ma wciąż napięte.Dodatkowo aktorka wystrzega się smażonych potraw oraz gazowanych napojów. Płaski brzuch i nienaganną sylwetkę zawdzięcza tańcowi. Taniec jej nie męczy jak zwykłe

  • Dieta na płaski brzuch

    . Stosuj wykładnię celowościową w podejściu do diety - przecież poddajesz się jej po to, by być szczęśliwszą, a nie umęczoną i mdlejącą. Racjonalna i zrównoważona dieta to słowa kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dążeniu do płaskiego brzucha i pięknej figury. alat Zobacz też: Ćwiczenia na płaski brzuch

  • Płaski brzuch bez ćwiczeń? Oto 6 prostych sposobów

    . Wystarczy 30 minut spaceru codziennie, aby poprawić swój metabolizm. Dbaj o to, by codziennie wykonywać 10 tysięcy kroków, a z pewnością zobaczysz efekty. 5. Zrezygnuj z pszenicy Chcesz mieć płaski brzuch? Odstaw wszelkie wypieki z mąki pszennej i zastąp je zbożami przyjaznymi dla twojej sylwetki. Obecnie

  • Chcesz mieć płaski brzuch w tydzień? To możliwe

    Płaski brzuch - ćwiczenia tygodniowe czy wielotygodniowe? Standardowe ćwiczenia na płaski brzuch w tydzień nie uczynią go idealnie umięśnionym. Potrzeba do tego celu co najmniej 6 tygodni, o ile dana osoba nie ma nadwagi, ani nie jest otyła. Po takim czasie można zobaczyć pierwsze efekty treningów

  • Płaski brzuch bez wysiłku

    Samo robienie brzuszków nie spowoduje, że będziemy mieć płaski brzuch. Najpierw trzeba się pozbyć warstwy tłuszczu, które pokrywa mięśnie brzucha. Niestety samymi brzuszkami tego nie zrobimy, ważne są też inne czynniki takie jak dieta i ćwiczenia spalające tłuszcz np. bieganie. Nie musisz od