caterina

  • Pokaż swoją szafę - MeganStyle
  • Caterina jak Vogue?

    Caterina jak Vogue?

    Cudze chwalicie, swego nie znacie... Zdjęcia do kampanii polskiej marki Caterina na sezon jesień-zima 2010/11 prezentują światowy poziom, podobnie jak sama kolekcja!

  • Relacja z Fashion Day

    Relacja z Fashion Day

    Wczoraj w Szkole Głównej Handlowej odbył się w Fashion Day 2010 zorganizowany przez studenckie koło - Fashion Management Club.

    redakcja
  • Fashion Day 2010 już jutro w SGH!

    Fashion Day 2010 już jutro w SGH!

    Przypominamy, że już jutro w Szkole Głównej Handlowej odbędzie się Fashion Day 2010. W miarę możliwości warto się tam wybrać.

    redakcja
  • Fashion Day 2010

    Fashion Day 2010

    Cieszy nas bardzo to, że w Polsce pojawiają się coraz ciekawsze inicjatywy związane z modą. Jednym ze świeżych i nieszablonowych wydarzeń będzie Fashion Day, który odbędzie się 5 maja w Szkole Głównej Handlowej.

    redakcja
Więcej o:

caterina

  • Nowa linia Caterina

    Poza regularną kolekcją jesienią w butikach Cateriny pojawią się również propozycje bardziej unikatowe. Ubrania i dodatki w limitowanej edycji to reakcja na coraz większe zapotrzebowanie rynku na dobra luksusowe, oraz zwiększające się wymagania Polek. Kolekcja "Caterina Leman Prestige" ma być

  • Caterina ma własny magazyn

    jest bezpłatny i będzie kontynuowany w kolejnych sezonach. Caterina to ekskluzywna marka dla kobiet. Od ponad 20 lat na polskim rynku, przygotowuje kolekcje, które charakteryzują się przede wszystkim wysoką jakością wykonania, doskonałą konstrukcją i szlachetnością tkanin. Kolekcje są proste, eleganckie

  • Nowa kolekcja Caterina

    Najnowsza kolekcja marki Caterina to klasyka w nowoczesnym wydaniu. Kobiece, podkreślające talię sukienki oraz żakiety, które można zestawiać z ołówkowymi spódnicami i spodniami to propozycje standardowe. W tym sezonie zostały zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łączyć w mniej

  • Caterina - wiosenna kolekcja

    Caterina na wiosnę przygotowała sexy sukienki, dopasowane żakiety, dużo ciekawych geometrycznych i asymetrycznych form, oversize oraz piękne, zwiewne dżerseje. Znajdą się też przezroczystości w formie siateczki z dużymi oczkami. To kolekcja wprost stworzona dla współczesnej kobiety. Ubrania

  • e-sklep Caterina już otwarty

    Caterina uruchomiła sprzedaż internetową nie tylko z uwagi na rosnące zainteresowanie ofertą marki. Platforma www.sklep.caterina.pl jest jednocześnie zwieńczeniem wdrożonej w 2011 roku strategii rynkowej, która zakładała konsolidację sieci sprzedaży Caterina i podniesienie jakości obsługi klienta

  • Caterina Personal Stylist

    znalazła marka Caterina za sprawą akcji "Caterina Personal Stylist" realizowanej z firmą "Osa Osobista Stylistka". OSA, czyli Monika Jurczyk, jako pierwsza w Polsce zaczęła zajmować się doradzaniem klientom indywidualnym podczas zakupów. Teraz wraz z marką Caterina będzie pomagała kobietom określić swoją

  • Caterina jak Vogue?

    Caterina obecna jest na polskim rynku od lat i trzeba przyznać, że z roku na rok zarówno kolekcje, jak i kampanie reklamowe prezentują się coraz lepiej. Jako pierwsi prezentujemy Wam zdjęcia do najnowszej kampanii marki. Wykonane na warszawskim lotnisku Bemowo urzekają doskonałą stylizacją

  • Caterina kolekcja jesień/zima 2012

    oraz naturalne skóry i futra. Perfekcyjne kroje oraz wykonanie stanowią nieodłączną cechę ubrań luksusowych. Marka Caterina przywiązuje olbrzymią wagę do konstrukcji tworzonych kreacji - muszą stanowić "drugą skórę". Tylko wtedy kobieta czuje pełny komfort w noszeniu swoich ubrań. Różnorodność jest nieodłączną

  • Backstage Caterina wiosna/lato 2016

    aparatu stanął Mateusz Stankiewicz, który wielokrotnie już współpracował z marką Caterina. Twarzą kampanii ponownie została Justyna Stolarczyk, z nowojorskiej agencji Women Management. Nad stylizacjami czuwała Marta Kalinowska, jedna z czołowych stylistek w Polsce. Do wykonania makijażu, marka Izabela

  • Młodsza linia Caterina SESST

    Linia Sesst skierowana jest do młodszych klientek. W ten sposób marka Caterina zachęca do rodzinnych zakupów, aby zarówno matki jak i córki mogły znaleźć coś dla siebie. Sesst stworzona została w systemie pronto moda, czyli propozycji z "ostatniej chwili" uwzględniających najgorętsze trendy sezonu