coty

Więcej o:

coty

  • Rusza nowa kampania marki Rimmel "MATTE i mogę więcej!"

    Kampania skierowana do młodych kobiet ma na celu dodanie im pewności siebie i wspieranie ich w dążeniu do osiągnięcia swoich celów. Integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz stowarzyszenia #MamyGłos. To kolejny przykład wdrażania w życie misji Coty jaką jest wyzwalanie

  • Dita von Teese. Czy uda jej się stworzyć własny zapach?

    Droga Dity Von Teese do stworzenia własnego zapachu jest długa i kręta. Postanowiła ona jednak nie rezygnować ze swego marzenia. Mimo, że w grudniu Coty, główny, światowy producent perfum odrzucił jej wniosek o współpracę w obawie, że królowa burleski jest za mało znana, by stworzyć własną linię

  • Madonna też będzie miała swoje perfumy?

    jest bardzo dumna! Dziś z kolei słyszymy, że Madonna rozpoczęła rozmowy z marką Coty dotyczące stworzenia jej własnych perfum. Informacje nie są do końca potwierdzone, nie mniej jednak bieg wypadków wskazuje na to, że piosenkarka coraz mniej będzie się skupiała na swojej karierze artystycznej, a coraz mocniej

  • Heidi Klum będzie miała swoje nowe perfumy

    manager firmy Coty mówi: Heidi Klum ma wyjątkową pozycję na rynku. Jest nie tylko znaną na całym świecie supermodelką, ale również wybitną busineswoman. Planujemy stworzyć zapach, który będzie podkreślał te wszystkie aspekty". Sama modelka komentuje: Nigdy nie sądziłam, że mój nos będzie w stanie

  • Opalanie: pięć pytań do eksperta

    Kamińska, ekspertka marki Coty - Jak w życiu silniejszy jest ważniejszy i to on chroni nas przed promieniowaniem UV. Dlatego w słoneczne dni i na wakacjach najlepiej stosować filtry 50 - działają najdłużej. Aby krem z filtrem spełnił swoje zadanie musisz nałożyć go na skórę odpowiednio wcześniej

  • EAU DE GAGA: nowe perfumy Lady Gagi

    Dwa lata temu, Lady Gaga, kontrowersyjna artystka zadebiutowała równie kontrowersyjnym zapachem - Lady Gaga Fame. Była to pierwsza woda perfumowana o czarnym kolorze, która po nałożeniu na ciało nie pozostawiała śladów i stawała się niewidoczna w powietrzu. Dzięki innowacyjnej technologii

  • Perfumy: złoty biznes gwiazd

    kobietą na świecie, ale ma też głowę do biznesów. Swoje perfumy Glow promuje od 2002 roku. Zysk ze sprzedaży zapachu to przynajmniej 100 milionów dolarów. Wraz z firmą Coty na sprzedaży swoich pierwszych perfum Lovely zarobiła w 2005 r. 57 milionów dolarów. Przy takich sumach, aż się prosi, aby promować