giorgio armani beauty

Więcej o:

giorgio armani beauty

  • Megan Fox dla Armani Beauty

    Piękna Megan Fox została twarzą marki kosmetycznej znanego projektanta. Zdjęcia promujące kosmetyki pojawią się już niebawem. Dziś możemy podejrzeć jak wyglądała sesja zdjęciowa. To sam Giorgio Armani zdecydował się na ich publikację w sieci. Zrobił to za pośrednictwem serwisu Facebook na portalu

  • Megan Fox dla Armani Beauty. Są już zdjęcia reklamowe!

    O tym, że Megan Fox została ambasadorką Armani Beauty informowaliśmy już dawno. Najpierw pojawiły się zdjęcia zza tak zwanych kulis - zapowiadające kampanię reklamową linii kosmetyków Giorgio Armani Beauty oraz krótki filmik. Dziś możemy podziwiać ostateczne efekty sesji. Gwiazda promuje

  • Lady Gaga w marcowym "Vogue'u" - mamy zdjęcia z sesji!

    projektu Haidera Ackermanna. Nazwisko artysty stało się jeszcze bardziej rozpoznawalne, gdy Karl Lagerfeld przyznał, że to jego widziałby na swoim miejscu, gdy nie będzie już mógł pełnić swoich funkcji. Włosami zajął się Orlando Pita, a makijażem - Linda Cantello z Giorgio Armani Beauty. Wspaniałe zdjęcia

  • Megan Fox dla Giorgio Armani. Reklama nowej kolekcji kosmetyków Heat

    opaleniznę. Zobacz najnowsze zdjęcie Megan Fox, a następnie zajrzyj do naszej galerii i wybierz najlepsze zdjęcie z jej dotychczasowych kampanii Giorgio Armani Beauty. Zobaczcie też: Makijaże Luli! Weź udział w naszym konkursie i wygraj podwójny zestaw perfum - dla siebie i przyjaciółki!

  • Beauty news: Czarne usta, drapieżne kosmetyki i perfumy warte grzechu

    tutaj Nowa, jesienno-zimowa kolekcja kosmetyków Giorgio Armani Beauty, to paleta neutralnych cieni do powiek, czerwona pomadka w płynie oraz podkład Maestro. W kampanii reklamowej udział wzięły dwie młode modelki - Patricia van der Vliet, która zajęła czwarte (!) miejsce w holenderskim "Top Model" oraz Elena

  • Giorgio Armani: Maestro Fusion Make-Up

    , stały się znakiem rozpoznawczym Blasku według Giorgio Armani. Oczekiwania kobiet od zawsze znajdowały się w samym sercu pracy Działu badań Giorgio Armani Beauty. Dążenie do osiągnięcia transparentności, a jednocześnie pokrycia niedoskonałości, wydawało się do tej pory praktycznie nieosiągalne. W 2012