LPP
-
Jak wyglądają zakupy podczas pandemii? Które sklepy są otwarte, a które nadal zamknięte i dlaczego?
Już od kilku tygodni, polski rząd krok po kroku odmraża kolejne sektory gospodarki. Na nowych zasadach funkcjonują już m.in. restauracje czy salony fryzjerskie. Od jakigoś czasu działają też galerie handlowe, jednak z pewnymi ograniczeniami. Mimo to nie wszystkie sklepy zdecydowały się otworzyć swoje punkty sprzedaży. Czy mimo pandemii zrobimy zakupy stacjonarne w takich sklepach, jak Zara, H&M, Reserved czy Mohito?
-
Reserved, Mohito, Empik i inne. Dlaczego niektóre firmy zdecydowały się nie otwierać jeszcze sklepów?
Choć 4 maja otwarte galerie handlowe zostały otwarte, to nie we wszystkich sklepach uda nam się stacjonarnie zrobić zakupy. Wiele firm, w tym LPP, czyli właściciel takich marek jak Reserved, Mohito czy Cropp nadal nie otworzyli części swoich sklepów. Powód?
-
Reserved rezygnuje z plastikowych opakowań. Wprowadza też nowe kolekcje eko
Reserved ogłosiło właśnie swoją najnowszą strategię ekologiczną. Popularna sieć odzieżowa planuje całkowicie zrezygnować z plastikowych opakowań oraz wprowadzić więcej kolekcji eko.
-
Kate Moss reklamuje Reserved. 43-latka nową twarzą polskiej marki [ZDJĘCIA]
Reserved zdecydowanie nie oszczędza na reklamie. Po niezbyt udanej kampanii z Dee Dee poszukującej polskiego chłopaka, marka wraca do klasycznych form promocji. I zatrudnia Kate Moss.
-
Przyszłość wyprzedaży: więcej kupujemy online, ale sklepy stacjonarne wciąż mają się dobrze
Nowoczesne technologie zupełnie zmieniły sposób, w jaki robimy zakupy, co szczególnie widać w czasie sezonowych wyprzedaży. Żeby zrozumieć mechanizmy nowoczesnego shoppingu, odkrywamy sekrety LPP, właściciela Reserved.
-
"Gwiezdne Wojny" w Reserved. Polska marka wypuściła kolekcję inspirowaną kosmiczną sagą
Jeżeli jesteście fanami "Gwiezdnych wojen", najnowsza kolekcja Reserved na pewno przypadnie wam do gustu. Co w niej znajdziemy?
-
Pierwsze perfumy Mohito. Polska sieciówka lansuje aż pięć zapachów
Popularna sieciówka wchodzi na rynek perfumiarski. Do sklepów trafiły wody toaletowe i perfumowane w niskich cenach.
-
Nowa strategia LPP
Firma LPP postanowiła się zmienić. Wymieniła zespół, modyfikuje kolekcje, by były bardziej zgodne z najświeższymi trendami i wykorzystuje nowe metody PR.