thomas sabo

  • Nowa generacja biżuterii przebojem wchodzi na polski rynek

    Nowa generacja biżuterii przebojem wchodzi na polski rynek

    Marka ekskluzywnej i nowatorskiej biżuterii oraz zegarków THOMAS SABO, która od 1984 roku wytycza trendy w personalizowaniu i stylizacji kobiecych oraz męskich akcesoriów, nareszcie dostępna jest także w Polsce. Jej pierwszy salon otwarto niedawno w Krakowie. Misją marki jest tworzenie produktów, które będą inspirować i fascynować ludzi. Jest uwielbiana przez klientów i gwiazdy na całym świecie za rewolucyjne myślenie o projektowaniu i noszeniu biżuterii.

    Materiały prasowe
  • Katy Perry twarzą biżuterii Thomas Sabo
Więcej o:

thomas sabo

  • Nowa generacja biżuterii przebojem wchodzi na polski rynek

    Zamykane kiedyś w obrębie jednej kolekcji, bezwzględnie łączone w komplety, surowo definiowane przez okazje, na które były przeznaczone ? zawieszki, bransoletki czy pierścionki. THOMAS SABO uwolnił i nadał im formę, która pozwala je dowolnie miksować i zestawiać, a przez to wyrażać