rynek pracy

Więcej o:

rynek pracy

  • Google pomoże więźniom wrócić na rynek pracy

    Google poinformowało, że planuje zainwestować ponad 8 mln dolarów w organizacje pomagające osobom ?dotkniętym przez wymiar sprawiedliwości", w tym byłym osadzonym, w znalezieniu zatrudnienia. Firma będzie kontynuować współpracę z takimi organizacjami non profit, jak The Last Mile, Center for

  • Jesteś kobietą? Masz szansę wrócić do pracy. Wystarczy jedno zgłoszenie

    @miejscekobiet.pl, 504191699. Zachętą dla wszystkich pań, które chciałyby pokonać bariery i wrócić do pracy, mogą być doskonałe dotychczasowe efekty projektu - na rynek pracy wróciła już blisko połowa ze 100 uczestniczek. - Biorąc pod uwagę fakt, że 20 z nich ukończyła kurs dopiero 2 miesiące temu, wynik uznajemy

  • Sephora wspiera II edycję FUN. TECH. FUTURE.

    osoby wkraczające na rynek pracy, dając im narzędzia i wiedzę z rożnych obszarów ? od budowania pewności siebie, tworzenia CV i poszukiwania pracy, po profesjonalną obsługę social mediów i podstaw programowania. Część z tych osób trafiła w ramach projektu również do naszych perfumerii ? zorganizowaliśmy

  • Praca z misją

    PRACY Chociaż wkład spółek DANONE w polski rynek pracy to nie tylko liczby, to te z pewnością przedstawiają się imponująco ? całkowita liczba miejsc pracy utrzymanych w gospodarce w 2016 r. dzięki działalności firmy to 14 586. Całkowita wartość wygenerowanych wynagrodzeń (630 mln zł) pozwoliłaby

  • Sephora lubi pomagać! Program FUN.TECH.FUTURE. w perfumeriach Sephora

    opuszczające domy dziecka i rozpoczynające dorosłość są bardzo słabo przygotowane do wchodzenia na rynek pracy. Raport NIK i inne badania pokazują?, że brakuje im podstawowej wiedzy oraz wsparcia, które mogłyby pomóc w napisaniu CV, znalezieniu pracy lub założeniu własnej działalności. Staże w perfumeriach

  • Sephora lubi pomagać!

    współczesnego rynku pracy. A prawda jest taka, że znalezienie pracy, to często dla nich jedyna szansa na lepszą przyszłość i osiągnięcie niezależności finansowej. Oni szczególnie potrzebują wsparcia jakie oferujemy w ramach programu Fun. Tech. Future. przy udziale marek Sephora i TikTok - mówi Olga Legosz