kondycja

  • ABS - zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha

    ABS - zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha

    ABS oznacza rozbudowany trening mięśni brzucha, z którego korzystać mogą zarówno osoby początkujące, jak i te które ćwiczą od dawna.

    Katarzyna Bigos
  • Pole Dance - nowa moda?

    Pole Dance - nowa moda?

    Słysząc nazwę Pole Dance nie wszyscy od razu kojarzą o czym mowa. Kiedy jednak powiemy: "taniec na rurze" - od razu wiadomo o co chodzi.

    Katarzyna Bigos
  • Czas na jogging!

    Czas na jogging!

    Jogging jest typem fizycznej aktywności, którą może uprawiać niemal każdy niezależnie od wieku, typu sylwetki i jej stanu. Nie tylko poprawia kondycję, jest również dobrym sposobem na zrzucenie kilku kilogramów.

    Katarzyna Bigos
  • Jak ćwiczenia rozciągające modelują sylwetkę?

    Jak ćwiczenia rozciągające modelują sylwetkę?

    Wiele z nas systematycznie ćwiczy, trenuje, biega, czy tańczy. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę z tego jak ważną rolę w modelowaniu sylwetki mają również ćwiczenia rozciągające.

    Katarzyna Bigos
  • Zgrabne uda - zestaw ćwiczeń

    Zgrabne uda - zestaw ćwiczeń

    Uda zaraz po brzuchu i pośladkach są najbardziej nielubianą przez kobiety częścią ciała. Przeważnie jest to spowodowane cellulitem, który właśnie na tych częściach ciała występuje najczęściej. Oto kilka ćwiczeń, które pomogą pojędrnić uda.

    Katarzyna Bigos
  • Zgrabne pośladki - zestaw ćwiczeń

    Zgrabne pośladki - zestaw ćwiczeń

    Aby mieć piękne i zgrabne pośladki nie wystarczy być po prostu szczupłą. Jest to jedna z tych części kobiecego ciała, którą najciężej jest wymodelować. Trzeba poświęcić temu sporo pracy. Przygotowaliśmy dla was kilka porad oraz zestaw ćwiczeń.

    Katarzyna Bigos
  • Leń się aktywnie

    Leń się aktywnie

    To już oczywiste: aktywny wypoczynek jest lepszy od wakacyjnego lenistwa. Ale co robić, jeśli twoje ciało i umysł w zgodnym duecie bronią się przed nim rękami i nogami? Weź się na sposób i przekonaj samą siebie do ruchu na urlopie.

    Kasia Michalczak
  • Ćwiczymy mięśnie brzucha!

    Ćwiczymy mięśnie brzucha!

    Nie znam kobiety, która nie marzyłaby o tym, by mieć piękny, szczupły i umięśniony brzuch. Większości z nas niestety do ideału trochę brakuję. Warto, by w nawyk weszły nam codzienne ćwiczenia mięśni brzucha. Nie jest to czasochłonne a rezultaty mogą być zaskakujące!

    Katarzyna Bigos
Więcej o:

kondycja

  • Kondycja na karnawał - szykuj ją już dziś!

    się do karnawałowego szaleństwa na parkiecie. 1. Jak ćwiczyć, żeby poprawić kondycję? Chcąc poprawić kondycję, czyli wydolność i wytrzymałość naszego organizmu, zwiększyć sprawność ruchową do podejmowania wysiłku, układamy najlepiej trening mieszany. Siłowo-wytrzymałościowy gdzie w ćwiczeniach na siłowni angażujemy

  • Problemy z potencją, kondycją, koncentracją? To może być cholesterol

    Wpływ cholesterolu na kondycję fizyczną mężczyzny Wysokie stężenie cholesterolu może powodować osłabienie funkcji poznawczych (pamięci) i problemy z koncentracją, a także spadek wydolności organizmu ? tłumaczy prof. dr hab. Artur Mamcarz, Kierownik Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii WUM

  • Lepsza kondycja = lepszy seks

    Rozciągaj się Elastyczne i rozciągnięte ciało daje dużo więcej możliwości. Stretching, pilates czy joga zmniejszają napięcie mięśni oraz bóle kręgosłupa. Dzięki rozciąganiu poprawia się nasza sprawność ruchowa, ciało staje się bardziej gibkie i rozluźnione. Jak się rozciągać? Stojąc ze stopami

  • Jak zacząć biegać? Rady dla początkujących, z zerową kondycją

    rady wykonać trzech treningów biegowych w tygodniu, maszeruj lub spaceruj. Kondycja z czasem się poprawi, a ty przyzwyczaisz się do aktywności. Innym problemem jest wybranie właściwej pory do biegania. Wieczorem przychodzi nam to łatwiej, jednak często chcemy biegać we wczesnych godzinach porannych