bezsenno뜻

  • Masz problem z zasypianiem? Metoda '4-7-8' to klucz do za턭icia w mniej ni minut [INSTRUKCJA]
  • Znowu zaspa쿮? Naukowcy odkryli, 풽 mo풽 to 턻iadczy o twojej inteligencji
  • 'Nie 턯i, bo wszystko mnie budzi' - o wiecznym niewyspaniu i k쿽potach ze snem
  • Bezsenno뜻 jest twoim przeklestwem? 18 wskazwek jak z ni walczy
  • Sen w p퀉nie, czyli niewynaleziony lek na bezsenno뜻

    Sen w p퀉nie, czyli niewynaleziony lek na bezsenno뜻

    Marzy mi si taki wynalazek, za ktry b퀉skotliwy naukowiec dostanie wszystkie mo퓄iwe Noble i gwiazd nazwan na cze뜻 jego imienia. Sen w p퀉nie. Wypijam 퀉czek i jestem wyspana. Taki prosty specyfik. Jedna ma쿪 pigu쿸a i znikaj wory pod oczami, zmczenie i jestem rze턪a jak wiosenny poranek. Wszystkie matki to kupi.

    Biurwa
  • Syndrom 'twarzy mamy' i sposoby na zmczon buzi

    Syndrom "twarzy mamy" i sposoby na zmczon buzi

    Przez wiksz cz沅 ci굻y wygl켨a쿪 zjawiskowo - mia쿪 mocne w쿽sy, pikne paznokcie, Twoja twarz emanowa쿪 piknem. Wystarczy쿽 sze뜻 miesicy po porodzie, 풽by zamieni쿪 si w strasz켧 szar cer i sicami pod oczami zmczon i umczon kobiet. Nie poznajesz si w lustrze? Sugerujemy jak temu zaradzi.

    ola d퀅go녠cka
  • Grzeszne nawyki

    Grzeszne nawyki

    Codzienny prysznic, p퀅kanie zbw po myciu, regularne sprz켾anie domu i d퀅gie, nocne spanie - te na pozr dobre nawyki wcale nie s퀅엽 naszemu zdrowiu.

    jolbi
  • Energia od zaraz

    Energia od zaraz

    Padasz ze zmczenia na 농퓃o jak k쿽da ka풼ego wieczora? 칎by mie si녠 퓓 aktywnie, powinna trzyma si paru podstawowych zasad. Ich podsumowanie jest proste: Dbaj o siebie na co dzie. Ale jak to osi켫n길?

    Katarzyna Michalczak
  • Dieta na bezsenno뜻

    Dieta na bezsenno뜻

    Wiele z nas cierpi na t przykr przypad쿽뜻, jak jest bezsenno뜻. Czsto jest ona wywo쿪na stresem czy te silnymi emocjami. Nieodpowiednia dieta rwnie mo풽 wzmaga ten problem w du퓓m stopniu. Zobacz co je뜻, a czego raczej unika, je턫i bezsenno뜻 jest i twoim utrapieniem.

    Katarzyna Bigos
Wicej o:

bezsenno뜻

  • Dieta na bezsenno뜻

    . Najbardziej zalecane produkty pomocne w walce z bezsenno턢i to: - produkty mleczne, - banany, - ry, - wi턭ie, - produkty pe쿻oziarniste, - produkty owsiane, - drb, - warzywa i owoce. Pomocne bd rwnie produkty zawieraj켧e kwasy Omega-3, gdy wp퀉waj one na produkcj melatoniny. W znacznych ilo턢iach

  • Bezsenno뜻 - jak z ni walczy?

    Do낢cz do nas na Facebooku Masz problemy z zasypianiem? Cierpisz na niedobr snu, a to odbija si na efektach twojej pracy? A mo풽 턯isz prawid쿽wo, ale i tak budzisz si ze zmczeniem? To mo풽 by bezsenno뜻! Objawy To, 풽 p撰no k쿪dziesz si spa, a po 6 godzinach z 쿪two턢i wstajesz

  • Sposoby na bezsenno뜻 - co zamiast liczenia baranw?

    natychmiast, kobiety potrzebuj wicej czasu na wyciszenie. Nie ucinaj drzemek w ci켫u dnia Drzemki pog녠biaj bezsenno뜻, poniewa zaburzaj rytm snu i czuwania. Je턫i jednak wykonywa쿮 ci轅k prac, tak풽 umys쿽w, i musisz si zregenerowa, utnij sobie drzemk - ale nie p撰niej ni przed godz. 15 i nie d퀅퓋z ni

  • Te przek켽ki wywo퀅j koszmary i bezsenno뜻

    S쿽dkie przek켽ki zawieraj cukier, ktry mo풽 mie wp퀉w na funkcjonowanie fal mzgowych. Osoby jedz켧e produkty czekoladowe lub pij켧e czekolad przed snem, czsto narzeka퀉 na koszmary i problemy z zasypianiem. W dodatku cukier to dawka energii w postaci cukrw prostych, ktre pobudzaj nasz

  • Cierpisz na bezsenno뜻? Ryzyko ataku serca wzrasta a o 45%!

    kwesti jest to, by ludzie byli 턻iadomi zwi콄ku bezsenno턢i z ryzykiem wyst켺ienia ataku serca i skonsultowali si z lekarzem, je턫i maj niepokoj켧e symptomy - dodaje. O jakich symptomach mowa? Autorzy raportu wzili pod uwag trzy sytuacje: 1. Osoby, ktre maj problem z za턭iciem (prawie codziennie w