bezsenno뜻

  • Jeste delfinem, wilkiem, nied펧iedziem czy lwem? Godzina, o ktrej zaczynasz dzie ma du풽 znaczenie
  • Masz problemy z zasypianiem? Lekarze rekomenduj metod 'otwartych oczu'
  • Masz problemy z zasypianiem? Postaw te ro턫iny w sypialni, a zadzia쿪j lepiej ni tabletki na sen
  • Zdarza ci si spa w bi퓎terii? To b낢d! Mo풽 mie kluczowe znaczenie dla twojego zdrowia
  • M쿽dy amerykaski psychiatra zarabia tyle, ile kelnerka. A do tego cierpi na wypalenie

    M쿽dy amerykaski psychiatra zarabia tyle, ile kelnerka. A do tego cierpi na wypalenie

    - Brak snu i tego konsekwencje, przemczenie, zatarcie granicy midzy prac a w쿪턢iwie brakiem 퓓cia prywatnego. M쿽dzi lekarze/ki ucz si w praktyce, w ogniu, nadzorowani przez starszych, do턻iadczonych specjalistw, ale s za to s쿪bo op쿪cani - tak opisuje 퓓cie rezydentw harwardzkiej psychiatrii autor bestsellerowej powie턢i "Z pamitnika poczatkuj켧ego psychiatry", Adam Stern.

    Aga Kozak
  • Jak szybko zasn길? Sposoby na zdrowy sen

    Jak szybko zasn길? Sposoby na zdrowy sen

    Jak szybko zasn길? Zastanawiamy si nad tym szczeglnie wtedy, gdy na sen pozostaje nam niedu퓇 czasu. Nadmiar obowi콄kw s퀅풺owych oraz domowych sprawia, 풽 nasz sen trwa krcej ni powinien, a dodatkowo 턻iadomo뜻 uciekaj켧ego czasu sprawia, 풽 zaczynamy si stresowa i tym trudniej nam zasn길. Na szcz沅cie jest kilka sposobw, ktrych wprowadzenie bdzie pomocne w nauce szybkiego zasypiania.

    Anna Kowalczyk
  • Zmora nocna - kim jest, do kogo przychodzi i jak si jej pozby?

    Zmora nocna - kim jest, do kogo przychodzi i jak si jej pozby?

    Zmora nocna mo풽 mie wygl켨 starszej, przezroczystej kobiety z nienaturalnie wyd퀅퓇nymi koczynami, mocno zdeformowanego dziecka lub zwierzcia np. kota, myszy czy my. Podczas jej wizyty cz쿽wiek do턻iadcza wielu nieprzyjemnych objaww: poci si, jest przera퓇ny, nie mo풽 swobodnie oddycha ani wykona 풹dnych ruchw, serce za bije jak oszala쿮. Wyja턭iamy, czym jest ta przera풹j켧a istota i jak si jej skutecznie pozby.

    Anna Kowalczyk
  • Ma prozdrowotne dzia쿪nie - olej CBD leczy wiele schorze. Dlaczego warto si nim zainteresowa?
  • W농 czosnek pod poduszk i id spa. Niewiele osb zna t rewelacyjn metod na lepszy sen
  • Masz problemy ze snem? Prawdopodobnie pope쿻iasz te b녠dy. Sprawd, czego unika
  • Syndrom 'twarzy mamy' i sposoby na zmczon buzi

    Syndrom "twarzy mamy" i sposoby na zmczon buzi

    Przez wiksz cz沅 ci굻y wygl켨a쿪 zjawiskowo - mia쿪 mocne w쿽sy, pikne paznokcie, Twoja twarz emanowa쿪 piknem. Wystarczy쿽 sze뜻 miesicy po porodzie, 풽by zamieni쿪 si w strasz켧 szar cer i sicami pod oczami zmczon i umczon kobiet. Nie poznajesz si w lustrze? Sugerujemy jak temu zaradzi.

    ola d퀅go녠cka
  • Grzeszne nawyki

    Grzeszne nawyki

    Codzienny prysznic, p퀅kanie zbw po myciu, regularne sprz켾anie domu i d퀅gie, nocne spanie - te na pozr dobre nawyki wcale nie s퀅엽 naszemu zdrowiu.

    jolbi
  • Energia od zaraz

    Energia od zaraz

    Padasz ze zmczenia na 농퓃o jak k쿽da ka풼ego wieczora? 칎by mie si녠 퓓 aktywnie, powinna trzyma si paru podstawowych zasad. Ich podsumowanie jest proste: Dbaj o siebie na co dzie. Ale jak to osi켫n길?

    Katarzyna Michalczak
  • Dieta na bezsenno뜻

    Dieta na bezsenno뜻

    Wiele z nas cierpi na t przykr przypad쿽뜻, jak jest bezsenno뜻. Czsto jest ona wywo쿪na stresem czy te silnymi emocjami. Nieodpowiednia dieta rwnie mo풽 wzmaga ten problem w du퓓m stopniu. Zobacz co je뜻, a czego raczej unika, je턫i bezsenno뜻 jest i twoim utrapieniem.

    Katarzyna Bigos
Wicej o:

bezsenno뜻

  • Dieta na bezsenno뜻

    . Najbardziej zalecane produkty pomocne w walce z bezsenno턢i to: - produkty mleczne, - banany, - ry, - wi턭ie, - produkty pe쿻oziarniste, - produkty owsiane, - drb, - warzywa i owoce. Pomocne bd rwnie produkty zawieraj켧e kwasy Omega-3, gdy wp퀉waj one na produkcj melatoniny. W znacznych ilo턢iach

  • Bezsenno뜻 - jak z ni walczy?

    Do낢cz do nas na Facebooku Masz problemy z zasypianiem? Cierpisz na niedobr snu, a to odbija si na efektach twojej pracy? A mo풽 턯isz prawid쿽wo, ale i tak budzisz si ze zmczeniem? To mo풽 by bezsenno뜻! Objawy To, 풽 p撰no k쿪dziesz si spa, a po 6 godzinach z 쿪two턢i wstajesz

  • Sposoby na bezsenno뜻 - co zamiast liczenia baranw?

    natychmiast, kobiety potrzebuj wicej czasu na wyciszenie. Nie ucinaj drzemek w ci켫u dnia Drzemki pog녠biaj bezsenno뜻, poniewa zaburzaj rytm snu i czuwania. Je턫i jednak wykonywa쿮 ci轅k prac, tak풽 umys쿽w, i musisz si zregenerowa, utnij sobie drzemk - ale nie p撰niej ni przed godz. 15 i nie d퀅퓋z ni

  • NASA potwierdza, dziki tej ro턫inie pokonasz bezsenno뜻!

    utrzyma odpowiedni wilgotno뜻 i przemienia dwutlenek wgla w tlen, oraz rozk쿪da r璨ne toksyczne zwi콄ki. Dziki temu ro턫ina ta pomaga walczy z bezsenno턢i. Sypialnia jest miejscem relaksu i zas퀅퓇nego wypoczynku, wic z pewno턢i warto zadba by powietrze by쿽 czyste, odpowiedni dobr ro턫in

  • Te przek켽ki wywo퀅j koszmary i bezsenno뜻

    S쿽dkie przek켽ki zawieraj cukier, ktry mo풽 mie wp퀉w na funkcjonowanie fal mzgowych. Osoby jedz켧e produkty czekoladowe lub pij켧e czekolad przed snem, czsto narzeka퀉 na koszmary i problemy z zasypianiem. W dodatku cukier to dawka energii w postaci cukrw prostych, ktre pobudzaj nasz

  • Cierpisz na bezsenno뜻? Ryzyko ataku serca wzrasta a o 45%!

    kwesti jest to, by ludzie byli 턻iadomi zwi콄ku bezsenno턢i z ryzykiem wyst켺ienia ataku serca i skonsultowali si z lekarzem, je턫i maj niepokoj켧e symptomy - dodaje. O jakich symptomach mowa? Autorzy raportu wzili pod uwag trzy sytuacje: 1. Osoby, ktre maj problem z za턭iciem (prawie codziennie w