kampania społeczna
-
Mężczyźni niczym wataha wilków, niedźwiedź i rekin. Tak Francja walczy z molestowaniem w komunikacji miejskiej
Od marca na ulicach Paryża można się natknąć na plakaty z przerażonymi kobietami otoczonymi przez drapieżniki. To kampania, która ma zachęcić do reagowania świadków przemocy na tle seksualnym, a jej ofiary do mówienia o tym.
-
"W kuchni się spełniaj, zdziro". Przemoc wobec kobiet to nie tylko bicie i gwałty. Kampania ze... Skłodowską-Curie
Z raportu przygotowanego przez Helsińską Fundację Praw Człowieka wynika, że ofiarami cyberprzemocy najczęściej są kobiety. Spot z Marią Skłodowską-Curie pokazuje, z czym muszą się mierzyć na co dzień w sieci.
-
Posiniaczona Stenka, pobita Herbuś. Co 40 sekund w Polsce kobieta jest ofiarą przemocy [AKCJA SPOŁECZNA]
Zdjęcia pobitych gwiazd przyciągają uwagę, prawda? Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji ruszyła z kampanią "Kocham, szanuję". Organizatorzy liczą, że posiniaczone i zakrwawione twarze gwiazd przerwą milczenie na temat przemocy domowej.
-
Kobieta rzuca się na udekorowany tort. Mężczyzna w szoku. "Wiedziałeś, co robisz, gdy go ozdabiałeś" [WIDEO]
Amerykańska organizacja "It's on us" stworzyła serię krótkich filmików, w których w pomysłowy sposób pokazuje, jak absurdalnych "argumentów" sprawcy molestowania seksualnego używają do usprawiedliwienia się.
-
Bulwersująca kampania GIS-u. "Ofiara gwałtu jest głupią dziewczyną, bo nie pilnowała drinka?"
Kampania społeczna Głównego Inspektoratu Sanitarnego przypominająca kobietom o konieczności zachowania ostrożności na imprezach spotkała się falą krytyki. Główny zarzut? Seksizm i obarczanie kobiet odpowiedzialnością za gwałty.
-
"Bzdurna kampania" - piszą ludzie o poznańskiej akcji. Mają inne sposoby na psie odchody. Oceńcie, czy dobre
W Poznaniu do sprzątania po psach mają ludzi przekonać pozostawione na ulicach 100-kilowe kupy słonia. Internauci twierdzą jednak, że od akcji skuteczniejsze byłyby mandaty wystawiane przez straż miejską.
-
Na ulicach Berlina stanął "automat do siniaków". Niektóre kobiety płaczą widząc swoje zdjęcia
"Automat do siniaków" został wykorzystany w kampanii przeciwko przemocy domowej wobec kobiet. "Posiniaczone" twarze na zdjęciach zrobionych przez maszynę wyglądają naprawdę realistycznie i wzbudzają emocje.
-
To słowo uratuje cie przed trudną randką. Genialny pomysł podbija świat
W Anglii ruszyła nowa kampania przeciw przemocy seksualnej. Ma pomóc kobietom, które nie czują się bezpiecznie w klubach i barach. Założenie jest bardzo proste i pomysłowe.
-
Jak wykorzystać internetowe trendy w słusznej sprawie? Badajcie piersi, czyli odpowiedź na #BellyButtons
"Jeśli w ciągu jednego tygodnia za sprawą głupiego wyzwania ludzie na całym świecie zaczęli robić zdjęcia swoich pępków, to czemu nie zechcieliby robić zdjęć swoich piersi tym razem w ważnej sprawie?" - Takie pytanie postawiła marka Curvy Kate, która błyskawicznie wykorzystała popularny trend do popularyzowania wśród kobiet regularnego badania piersi.
-
Zdążyłam
Skrajne emocje - tak można określić reakcje na kampanię Fundacji Mamy i Taty "Nie odkładaj macierzyństwa na potem". Prezentujemy dziś mocny wpis z bloga Archiwum Chaosu.
-
Lara Gessler w botkach, które po latach wracają do trendów. Hit czy kit?
-
Goście weszli na salę weselną i zamiast obiadu podano im to. "Żart, a nie posiłek"
-
Urzekła mnie ta leciutka kurtka z Pepco. Podobne w HM, Mohito
-
Skórzane buty Badura są na promocji w CCC. Podobne w House, Sinsay
-
CCC ucięło cenę mokasynów Badura o połowę. Skórzane cudo znika błyskawicznie
- Kup kurtkę z Sinsay za 35,99 zł, a będzie służyć ci przez lata. Cud na czas przejściowy. Też w HM i TS
- Czy musisz przyjąć spadek z długami? Do wyboru masz 4 możliwości
- Te modele botków zaleją ulice jesienią. Są wygodne i pasują do wszystkiego. Będziemy nosić je na okrągło
- Jak zaoszczędzić na ogrzewaniu? Sięgnij po folię bąbelkową
- W PRL-u były niczym Chanel no. 5. Popularnością cieszą sie także dziś
-
Nie odkładaj macierzyństwa na potem! I przestań jeździć do tego Paryża...
Dziękujemy Fundacji Mamy i Taty, bo jej kampania "Nie odkładaj macierzyństwa na potem", wskazując prawdziwe przyczyny odkładania decyzji o macierzyństwie, uświadomiła nam, że to znów wszystko nasza wina!
-
Za gruba, żeby ćwiczyć? No to patrz!
W Wielkiej Brytanii ruszyła kampania "This Girl Can" ("Ta Dziewczyna Może", w domyśle - wszystko) mająca zachęcić dziewczęta i kobiety w każdym wieku i rozmiarze do zwiększenia aktywności fizycznej. O co w niej chodzi? Głównie o pokonanie wstydu.
-
Nie zapomniałam mojego telefonu, czyli wypłacz mi rzekę, nudziarzu
W zasadzie to miał być tekst o tym, że jestem gadżeciarą. Tylko, że nie jestem. Nie interesuje mnie marka i cena sprzętu, o ile działa on tak, jak sobie życzę i robi to, czego chcę. Szczerze mówiąc - wolałbym, żeby był tani. Jak najtańszy. A czy w charakterze logo ma nadgryziony owoc, złamane serce, czy sierp i młot - lata mi. Lata mi równo. Jestem uzależniona od użyteczności.
-
Protest Czytelniczki: "Nie jestem bezmózgiem, choć zostawiam dziecko w samochodzie"
Tekst Aleksandry o kampanii społecznej wzywającej rodziców do tego, by nie pozostawiać dziecka w samochodzie, wywołał lawinę komentarzy. Jedna z naszych Czytelniczek postanowiła wypowiedzieć się na ten temat obszerniej.
-
Dzięki, teraz już będę wiedzieć, żeby nie zostawiać dziecka w samochodzie, czyli o pewnej kampanii społecznej
Zostawiliście kiedyś dziecko zamknięte w samochodzie? Znacie kogoś, kto zostawił, lub chciał zostawić? Nie wiem, może chodzi o ten komunikat, że nawet kwadrans może być fatalny?