Diety

  • Uwierzyliście, że śniadanie jest niezbędne dla szczupłej sylwetki? To już nieaktualne
  • 6 wysokotłuszczowych i kalorycznych produktów, które pomogą Ci schudnąć

    6 wysokotłuszczowych i kalorycznych produktów, które pomogą Ci schudnąć

    Dietetycy stale ostrzegają, że spożywamy zbyt wiele tłuszczów, co jest jednym z głównych powodów wszechobecnej epidemii otyłości. W odpowiedzi na alarmujące dane staramy się omijać wszelkie produkty bogate w ten składnik. Tymczasem tłuszcz jest nie tylko potrzebny do prawidłowego funkcjonowania organizmu, ale również spożywanie go pomoże nam schudnąć.

    Iwona Ludwinek-Zarzeka
  • Z sześciopaka w dziewiąty miesiąc ciąży w kilka minut. Ta trenerka pokazuje swoją walkę z chorobą
  • Truskawka to tak naprawdę poziomka! I na dodatek... ananasowa

    Truskawka to tak naprawdę poziomka! I na dodatek... ananasowa

    Truskawki nieodłącznie kojarzą nam się z początkiem lata. Choć na te najsmaczniejsze musimy poczekać do czerwca, pierwsze odmiany pojawiają się już na początku maja. Niestety sezon na te pyszne owoce nie trwa długo. Już w połowie lipca znikną z naszych sklepów. Korzystajmy więc, póki są! Te niepozorne owoce to idealnych przysmak dla sportowców i dbających o linię. Kto jeszcze powinien po nie sięgnąć?

    redakcja
  • BMI - wskaźnik masy ciała. Jak go obliczyć?

    BMI - wskaźnik masy ciała. Jak go obliczyć?

    BMI (z ang. body mass index) jest najprostszym współczynnikiem pozwalającym orientacyjnie określić, czy proporcje masy ciała w stosunku do wzrostu są prawidłowe.

    Barbara Dąbrowska, specjalista ds. żywienia człowieka
  • Błonnik - dobry nie tylko na odchudzanie

    Błonnik - dobry nie tylko na odchudzanie

    Chyba każdy słyszał już o dobroczynnych właściwościach błonnika. Polecają go zarówno lekarze, jak i dietetycy. Jednak jego spożycie wśród Europejczyków jest nadal niskie. Przez to nasze organizmy tracą liczne profity. Warto więc zadbać o to, by błonnik stał się stałym elementem naszych diet.

    natkon
  • Sabotażyści odchudzania. Dlaczego diety często nie działają? 6 głównych przyczyn
  • Kobieta schudła 50 kilogramów i startuje w zawodach bikini fitness [ZDJĘCIA]

    Kobieta schudła 50 kilogramów i startuje w zawodach bikini fitness [ZDJĘCIA]

    Wiosna przyszła, lato za pasem. Pierwsze ciepłe dni i już widać zbiorowe poruszenie - Polacy wsiadają na rowery, wieczorami biegają po parkach. Żeby nie opadł w was zapał do zmiany na lepsze prezentujemy spektakularną metamorfozę Donny Gillie z Kanady. Ważyła 104 kg, teraz waży 52.

    OD/Redakcja
  • Jesteś na diecie? Liczysz kalorie? Te infografiki pokażą ci, że robisz to źle

    Jesteś na diecie? Liczysz kalorie? Te infografiki pokażą ci, że robisz to źle

    Kiedy chcemy schudnąć lub utrzymać masę ciała zaczynamy skrupulatnie liczyć kalorie. Kierujemy się zasadą: mało kilokalorii - spadek wagi; dużo kilokalorii - wzrost masy ciała. Okazuje się, że ta metoda nie zawsze się sprawdza. Kaloria kalorii nierówna. Sprawdź, co robisz źle podczas wyliczania bilansu energetycznego.

    Agata Żychlińska
  • Przysiady - ćwiczenia, które wysmuklają nogi

    Przysiady - ćwiczenia, które wysmuklają nogi

    Pamiętamy je jeszcze z zajęć WF-u. Niby proste i niewymagające ani specjalnego sprzętu, ani super kondycji. Więc w czym leży pułapka? Dlaczego prawidłowy przysiad potrafi zrobić zaledwie część z nas?

    Dagmara Miętek
  • 5 rodzajów treningu - który jest najbardziej odpowiedni dla ciebie?

    5 rodzajów treningu - który jest najbardziej odpowiedni dla ciebie?

    Bieganie, pływanie, spinning, crossfit, TBC, ABT, tabata, a może joga lub pilates? Oferta klubów fitness jest doprawdy szeroka i przyprawiać może o zawrót głowy. Skąd mamy wiedzieć, który trening pomoże osiągnąć najlepsze efekty? Poznaj 5 głównych form treningu, sprawdź, czym się od siebie różnią... i wybierz najbardziej odpowiedni dla siebie.

    DM
  • Jesteś szczupła? To nie wszystko! Sprawdź poziom tkanki tłuszczowej

    Jesteś szczupła? To nie wszystko! Sprawdź poziom tkanki tłuszczowej

    Nowe badania nie pozostawiają wątpliwości - zbyt wysoki poziom tkanki tłuszczowej może być niebezpieczny, nawet dla osób, których masa ciała jest w normie. Czy to oznacza, że BMI, czyli najpopularniejszy wskaźnik służący ocenie stanu zdrowia odchodzi do lamusa? Niekoniecznie, jednak na pewno warto sprawdzić także inne parametry.

    Agata Żychlińska