Diety

  • Z sześciopaka w dziewiąty miesiąc ciąży w kilka minut. Ta trenerka pokazuje swoją walkę z chorobą
  • Truskawka to tak naprawdę poziomka! I na dodatek... ananasowa

    Truskawka to tak naprawdę poziomka! I na dodatek... ananasowa

    Truskawki nieodłącznie kojarzą nam się z początkiem lata. Choć na te najsmaczniejsze musimy poczekać do czerwca, pierwsze odmiany pojawiają się już na początku maja. Niestety sezon na te pyszne owoce nie trwa długo. Już w połowie lipca znikną z naszych sklepów. Korzystajmy więc, póki są! Te niepozorne owoce to idealnych przysmak dla sportowców i dbających o linię. Kto jeszcze powinien po nie sięgnąć?

    redakcja
  • BMI - wskaźnik masy ciała. Jak go obliczyć?

    BMI - wskaźnik masy ciała. Jak go obliczyć?

    BMI (z ang. body mass index) jest najprostszym współczynnikiem pozwalającym orientacyjnie określić, czy proporcje masy ciała w stosunku do wzrostu są prawidłowe.

    Barbara Dąbrowska, specjalista ds. żywienia człowieka
  • Błonnik - dobry nie tylko na odchudzanie

    Błonnik - dobry nie tylko na odchudzanie

    Chyba każdy słyszał już o dobroczynnych właściwościach błonnika. Polecają go zarówno lekarze, jak i dietetycy. Jednak jego spożycie wśród Europejczyków jest nadal niskie. Przez to nasze organizmy tracą liczne profity. Warto więc zadbać o to, by błonnik stał się stałym elementem naszych diet.

    natkon
  • Sabotażyści odchudzania. Dlaczego diety często nie działają? 6 głównych przyczyn
  • Kobieta schudła 50 kilogramów i startuje w zawodach bikini fitness [ZDJĘCIA]

    Kobieta schudła 50 kilogramów i startuje w zawodach bikini fitness [ZDJĘCIA]

    Wiosna przyszła, lato za pasem. Pierwsze ciepłe dni i już widać zbiorowe poruszenie - Polacy wsiadają na rowery, wieczorami biegają po parkach. Żeby nie opadł w was zapał do zmiany na lepsze prezentujemy spektakularną metamorfozę Donny Gillie z Kanady. Ważyła 104 kg, teraz waży 52.

    OD/Redakcja
  • Jesteś na diecie? Liczysz kalorie? Te infografiki pokażą ci, że robisz to źle

    Jesteś na diecie? Liczysz kalorie? Te infografiki pokażą ci, że robisz to źle

    Kiedy chcemy schudnąć lub utrzymać masę ciała zaczynamy skrupulatnie liczyć kalorie. Kierujemy się zasadą: mało kilokalorii - spadek wagi; dużo kilokalorii - wzrost masy ciała. Okazuje się, że ta metoda nie zawsze się sprawdza. Kaloria kalorii nierówna. Sprawdź, co robisz źle podczas wyliczania bilansu energetycznego.

    Agata Żychlińska