reklama

  • Gówniana reklama o chusteczkach dla panów [UWAGA, SZCZYPIE W OCZY]
  • Plushaku, przygarnij lepiej trochę empatii

    Plushaku, przygarnij lepiej trochę empatii

    Nowa kampania reklamowa Plusha sprawiła, że wszystko nam opadło, a autorom mamy ochotę zaproponować przygarnięcie odrobiny rozumu. Bo psa, to na pewno byśmy im nie powierzyły.

    What the Foch?!
  • Unboxerki - wyjmują telefon z pudełka. W kuchni, w bikini, z cyckami na wierzchu
  • Sylvester Stallone wcinający kiełbaski, pijany Orson Welles, Brad Pitt podrywający na czipsy i inne gwiazdy kina na usługach sektora spożywczego

    Sylvester Stallone wcinający kiełbaski, pijany Orson Welles, Brad Pitt podrywający na czipsy i inne gwiazdy kina na usługach sektora spożywczego

    Reklama podobno dźwignią handlu. A na pewno kamieniem węgielnym pod niejedną gwiazdorską rezydencję i znieczuleniem pod niejeden celebrycki lifting. Koncerny często wciskają nam swoje produkty za pomocą znanych twarzy, a sławy chętnie tych twarzy użyczają, oczywiście za odpowiednią cenę. Rezultaty bywają raz wyborne, raz niestrawne.

    Paulina Gorzkowska
  • Twórca 'Grafik płakał jak projektował': Wyznaję zasadę, że klient nigdy nie ma racji
  • O bezmyślnym kupowaniu (i zachętach ku temu)

    O bezmyślnym kupowaniu (i zachętach ku temu)

    Nasza Czytelniczka porywa się z motyką na spoty reklamowe. Zmienić świata, by przestał nas zachęcać do "nakonsumowania się do wypęku" się nie uda. Ale można się oddać refleksji.

    Nadesłane do Redakcji
  • Czy alkohol potrzebuje reklamy?

    Czy alkohol potrzebuje reklamy?

    Ludzie piją alkohol, bo wszystko jest dla ludzi. Tylko, czy uważacie, że aby go pili konieczna jest reklama? Czy nie wystarczy, że owa potrzeba pojawi się u nich spontanicznie? Bo zastanówcie się - czy takie reklamy nie budują podświadomej potrzeby, aby tego alkoholu pić więcej (bo częściej)?

    Mężczyzna Inaczej
  • How-old.net: pomóż Wielkiemu Bratu i sprawdź, jak młodo wyglądasz!

    How-old.net: pomóż Wielkiemu Bratu i sprawdź, jak młodo wyglądasz!

    Kilka dni temu internauci dostali do rąk nową zabawkę, dzięki której wielu z nich poczuło się lepiej, piękniej i młodziej. Wpisujesz adres strony, wrzucasz dowolne zdjęcie, a robot zgaduje wiek. Aż dziwne, że nikt tego wcześniej nie wymyślił, prawda?

    Dominika Węcławek
  • Czy starość może być modna?

    Czy starość może być modna?

    Kolejne marki zatrudniają starsze kobiety - modelki i znane postaci - do swoich kampanii reklamowych. Czy to chwilowy wybryk, dzieło producentów reklam, którzy muszą zwrócić uwagę w branży, w której "wszystko już było", a może wyraz zmian demograficznych?

    Natalia Sosin
  • Jaka jesteś - piękna czy przeciętna?

    Jaka jesteś - piękna czy przeciętna?

    Kolejna kampania reklamowa mająca na celu pokazanie, jak kobiety umniejszają się we własnych oczach. Widzieliśmy to już sto razy? Pewnie, że tak. Ale za każdym razem daje do myślenia.

    Natalia Sosin
  • Seks w małym mieście odc. 54: seks (się) sprzedaje w Legionowie

    Seks w małym mieście odc. 54: seks (się) sprzedaje w Legionowie

    Nagie piersi, torsy i pośladki reklamują już w zasadzie wszystko. W reklamie kostiumów kąpielowych czy jeansów nikogo to nie dziwi, ale gdy widzimy billboardy zachęcające do kupna materiałów budowlanych czy instalacji kanalizacyjnych zaczynamy się zastanawiać - po co? Sprawdzamy, co na ten temat myślą mieszkańcy Legionowa. Czy to na nich działa?

    Dellfina i Dorota
  • Ballada o złym Franku

    Ballada o złym Franku

    Wszyscy kochamy Franka. Frank jest taki dobry w byciu złym. Frank wykrwawi nas na śmierć. Czy ja mówię o bohaterze "House of Cards" czy szwajcarskiej walucie? Wszystko jedno, rzeź już trwa.

    Kasia Nowakowska
  • Reklama dźwignią ściemy? O 'skradzionym' telefonie Maffashion

    Reklama dźwignią ściemy? O "skradzionym" telefonie Maffashion

    Wszyscy znamy się na marketingu i komunikacji oraz na polityce, medycynie, samolotach i innych dziedzinach. Jesteśmy po prostu najlepsi! Czyżby dlatego zrobiło nam się przykro, gdy jedna z firm telekomunikacyjnych z pewną blogerką wkręciła nas na cacy? Przecież na co dzień dajemy się robić w jajo bez problemu!

    Agnieszka Durska
  • Adidasy, walkamany i ratraki - marki, które zawłaszczyły język

    Adidasy, walkamany i ratraki - marki, które zawłaszczyły język

    Czy zastanawialiście się, jak często korzystacie z nazwy jakiejś marki jako synonimu nazwy przedmiotu? Ja, przyznaję się bez bicia, dość często. Na rynku jest wiele towarów, które dzięki swojej sile oddziaływania mają wpływ na język potoczny. Przynajmniej ja to tak odbieram.

    Miss Olgu
  • Praca w majtkach odebrała im powagę!

    Praca w majtkach odebrała im powagę!

    Skandal w biurze! Sześć młodych kobiet stawiło się w siedzibie firmy w bieliźnie! Panie ubrane w majtki nie tylko spędzały wesoło czas przy komputerach, ale też robiły sobie zdjęcia. Czy one zwariowały?!

    Dominika Węcławek
  • O upławach i nietrzymaniu moczu przy rodzinnym obiedzie

    "Dorastający chłopcy pierwsze, o czym się dowiadują o nas, kobietach - to nasze infekcje intymne" - pisze nasza Czytelniczka, która została zbombardowana reklamami o tematyce, która ją zniesmaczyła.

    Nadesłane do Redakcji
  • 'Absolwent Harvardu' i 'przyjaciel Dalajlamy'* zmieniają oblicze blogosfery [BLOG DAY]

    "Absolwent Harvardu" i "przyjaciel Dalajlamy"* zmieniają oblicze blogosfery [BLOG DAY]

    Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński to blogerzy nowej ery. Ich blog Zmemłani powstał, gdy zdobyli już sławę na Facebooku jako autorzy stron z memami: "Junior Brand Managera", "Antkowi znowu nie wyszło" i "Facecji". Całą swoją twórczością pokazują, że w internecie jest miejsce na treść zabawną i inteligentną, na puszczanie oka do wykształconego czytelnika, na szukającego ambitniejszego żartu, wymagającego osadzenia w pewnym kontekście kulturowym.

    Natalia Sosin
  • FochWideo: Buty nie są tym, czym się wydają, czyli Bartek lepszy od in vitro
  • Co nam jeszcze wmówią? O tym, jak świat uwierzył, że wszystkie kobiety w środę o 15.30 są stare
  • Pięć przedmiotów pożądania, czyli o reklamie, która pokazuje klasie średniej, jak marzyć ładnie i niewinnie

    Pięć przedmiotów pożądania, czyli o reklamie, która pokazuje klasie średniej, jak marzyć ładnie i niewinnie

    Proszki, które spiorą zdradę, samochody, które wywiozą poza horyzont nudy, ubezpieczenia, które zagwarantują życie doczesne w luksusie i życie wieczne w świętym spokoju. Grillująca klasa średnia przegląda się w reklamach jak w lustrach z gabinetów osobliwości. A może bez nich w ogóle nie wiedziałaby, czego warto chcieć i co trzeba mieć?

    Anna Konieczyńska
Więcej o:

reklama

  • Za te reklamy powinni oddać pieniądze biednym

    Ta reklama to legenda. Reklama pasztetu narobiła Katarzynie niezłego obciachu. Do dziś wielu wypomina jej ten krok. Ile mogła zarobić na tej reklamie? Nie wiemy. Ale pewne jest jedno - gdyby oddała pieniądze zarobione na reklamie na chore dzieci, wszyscy by jej to wybaczyli. A tak pamiętamy

  • Czy alkohol potrzebuje reklamy?

    (czy pod tym pojęciem kryje się prawda, że im więcej w człowieku alkoholu, tym mniej w nim kultury?), ale w porządku, nie demonizujmy. Ludzie piją alkohol i nie prowadzi to od razu do jakichś tragedii (choć że on szkodzi - jest oczywiste). Tylko, czy uważacie, że aby go pili konieczna jest reklama? Czy nie wystarczy

  • Czy reklamy obrażają kobiety?

    Czy reklamy pokazują kobietę w złym świetle jako osobę mało zaradną i mało ambitną, dla której najważniejszym celem jest nie mieć zmarszczek, a największym wyzwaniem - wywabić plamę ze skarpetek? Czy traktują kobiece ciało zbyt przedmiotowo? A może to wizerunek mężczyzny w reklamach jest krzywdzący

  • Kontrowersyjna reklama Dove. Rasizm?

    Reklamy Dove od kilku sezonów niosą pozytywny przekaz mówiący o tym, że każda kobieta (bez względu na rozmiar czy wzrost) może być atrakcyjna i piękna. Oczywiście za sprawą produktów firmy. Ostatnia reklama Dove wywołała burzę w mediach. Zdjęcia będące częścią kampanii reklamowej żelu pod prysznic

  • Kontrowersyjne kampanie i reklamy. Szokujące?

    - wyprodukowało MTV. Hasło reklamowe nawoływało wówczas: Z wyjątkiem AIDS nic się nie zmieniło. Kiedy Tom Ford powołał Terry'ego Richardsona do sfotografowania jego perfum nie odbyło się bez skandalu, bowiem butelka perfum umiejscowiona została między udami nagiej modelki. Inna reklama produktu przedstawia

  • Im więcej reklam alkoholu, tym więcej pije młodzież

    Najnowsze badania przeprowadzone przez grupę naukowców z Uniwersytetu w Bostonie dowodzą, że młodzież, która ogląda reklamy alkoholu znacznie częściej po niego sięga. - Reklamy naprawdę mają wpływ na młodych ludzi. Nasze badanie dowodzi, że ci, którzy oglądają reklamy nie tylko wybierają napoje

  • Zakazana reklama z Polką [Wideo]

    Jakiś czas temu Plotek pisał o zakazanej w Stanach reklamie organizacji PETA, w której piękne kobiety zabawiały się warzywami. (Zobacz koniecznie tutaj). Tym razem chodzi nie o warzywa a o jeansy Calvina Kleina. Co wzburzyło Amerykanów? Ponoć reklamówka zawiera zbyt odważne sceny, w których widać

  • Wojewódzki wystąpi w reklamie? SPRZEDAŁ SIĘ?

    Bronił się, bronił, aż w końcu uległ. Kuba Wojewódzki - naczelny outsider wśród polskich gwiazd - wystąpi w reklamie. Zagra w kampanii reklamowej pewnej telefonii komórkowej! Jak zapowiadają eksperci, kontrowersyjny wizerunek Wojewódzkiego ma pomóc firmie wrócić do odważnego wizerunku sprzed lat

  • Edyta Górniak w reklamie fluidu

    Edyta Górniak ma swoje pięć minut. Mimo tego, że rozstała się z Mają Sablewską, to wywiązuje się z kontraktów, które razem podpisały. Między innymi z kontraktu na reklamę fluidu. Spot z Edyta Górniak już hula po kanałach telewizyjnych i internecie. I robi wrażenie. Jest świeży, estetyczny

  • Roztańczona reklama lakierów Chanel

    Ostatnie kosmetyczne kampanie reklamowe Chanel zaliczyć można do jednych z najbardziej udanych w historii marki. Parę miesięcy temu mogliśmy obejrzeć dość oryginalny spot reklamowy żyjących kosmetyków. Odrzutowy robot, Bóg Słońca, czy pająk to tylko niektóre postaci z tej reklamy, której autorem