reklama
-
Weganie mogą dłużej?! Reklama PETA zakazana. Szokuje nawet najbardziej wyrozumiałych
Broniąca praw zwierząt PETA wyprodukowała kontrowersyjny spot reklamowy. Jego premiera miała odbyć się podczas przerw w finałowych rozgrywkach Super Bowl 2016. Jednak organizatorzy odrzucili tę reklamę. Powód? Jest zbyt przesiąknięta erotyzmem. Składa się wyłącznie ze scen seksu.
-
"Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi" - reklama, która lansuje cwaniactwo i bezczelność
Kolejna polska reklama odsłania mroczne pokłady naszej mentalności - tym razem roszczeniowość wobec rodziców, którzy żadnych własnych planów snuć nie powinni. Bo psa muszą nam przecież popilnować. W wakacje.
-
Dlaczego teraz wszystkie reklamy próbują mnie wzruszyć na siłę?
W filmie promującym niemieckie delikatesy Edeka samotny dziadziuś pozoruje własną śmierć, żeby zebrać całą rodzinę przy świątecznym stole. W spocie Coca-Coli słodki tatuś i jeszcze słodszy synek z niecierpliwością czekają na świętego Mikołaja, a twórcy kampanii Allegro z nostalgią wspominają Wigilie sprzed lat. Dlaczego przed świętami reklamy zmieniają się w wyciskacze łez?
-
Kontrowersyjna reklama wódki "Żytnia" to przykład zepsucia świata reklamy - ukarano niewłaściwą osobę!
Agencja, która jest odpowiedzialna za żenującą reklamę wódki "Żytnia" ukarała szeregowego pracownika - Martę S. Sukces ma wielu ojców, a porażka tylko jedną matkę?
-
Jesteśmy uratowani! Już nigdy nie nadepniesz bosą stopą na klocek LEGO!
Klocki LEGO są wspaniałe, dopóki nie nadepniesz na nie bosą stopą. Tego bólu nie da się opisać ani zapomnieć! Na szczęście jest szansa, że przestaniemy go doświadczać - opracowano specjalne ochronne kapcie anty-LEGO.
-
Kongres Królowe życia, czyli jak sprzedawać banały
Jeśli jeszcze nie wiecie, to wkrótce odbędzie się "Największe i Najważniejsze spotkanie dla kobiet w ostatnim dziesięcioleciu w Polsce" (pisownia oryginalna). Wjazd za niewiele ponad trzy stówki - okazja!
-
Nie wszyscy mężczyźni wyglądają jak David Beckham. Ci panowie mają owłosione klatki, fałdki na brzuchu i są bliżsi naszym realiom [WIDEO]
Na pierwszy rzut oka to następna czarno-biała reklama z Davidem Beckhamem w bieliźnie. Kolejne sekundy pokazują jednak mężczyzn różnych narodowości, grubszych i chudszych, owłosionych i zupełnie łysych. Norweska firma odzieżowa przygotowała kampanię, która pokazuje mężczyznę prawdziwego, choć dalekiego od wykreowanego przez media ideału.
-
Jak już się wypróżniać - to zdrowo jak... jednorożec tęczą! Przykład reklamy, która PRZEMAWIA
Narzekamy sobie tu często na różne dziwne akcje reklamowe, które bardziej przerażają (że ktoś mógł wpaść na TAKI pomysł) niż zachęcają do prezentowanego produktu. Dziś - przeciwnie. Reklama, która nas urzekła. Choć znowu w niej o kupie.
-
Dzieci reklamy. Najmłodsi odbiorcy kupią wszystko?
Mamy ich wokół tyle, że przestajemy na nie zwracać uwagę. Nasz mózg już ich nie zauważa. Reklamy - bo o nich mowa - są jednak bardzo atrakcyjne dla dzieci. Widzą w nich wyjątkowo nierzeczywistą rzeczywistość i sporo arcygłupot.
-
RAJ(stopy) - prosto z cmentarza! Kolejny przejaw kunsztu rodzimej reklamy
Niezbadane są ścieżki, którymi biegną myśli copywriterów. Niektóre potrafią dobiec nawet na cmentarz. Oj śpieszmy się, śpieszmy... zatrudniać ludzi, którzy mają wyczucie.
-
42-letnia Dorota Gardias zapozowała kompletnie nago. Internauci: "Bogini"
-
Gwiazda "Rodzinki.pl" zaskoczyła nagraniem w odważnej stylizacji
-
Co motywuje kobiety do pracy w branży motoryzacyjnej? [Podcast]MATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Zarabia jako "naga sprzątaczka". Mówi całą prawdę o klientach
-
Zdjęła stanik i pokazała, jak zmieniają się piersi. "Wszystkie są piękne"
- Jeszcze tylko 5 minut i wstajesz? To najgorsze, co możesz zrobić rano. Lekarz mówi wprost
- Ma dwie pochwy i planuje trzecią ciążę. "Musimy zachować ostrożność"
- Są tanie, a działają jak pianka do mycia twarzy. Masz je w kuchni?
- Halle Berry pozuje topless w zaparowanej łazience. Fani zachwyceni
- Judi Dench żałuje tylko jednej rzeczy w życiu. Chodzi o dzieci
-
Gówniana reklama o chusteczkach dla panów [UWAGA, SZCZYPIE W OCZY]
I kiedy już ci się wydawało, że reklama cię niczym nowym nie zaskoczy, wtem... Pojawia się coś, czego jeszcze nie było. Co? Gówno!
-
Plushaku, przygarnij lepiej trochę empatii
Nowa kampania reklamowa Plusha sprawiła, że wszystko nam opadło, a autorom mamy ochotę zaproponować przygarnięcie odrobiny rozumu. Bo psa, to na pewno byśmy im nie powierzyły.
-
Unboxerki - wyjmują telefon z pudełka. W kuchni, w bikini, z cyckami na wierzchu
Seks sprzedaje - wiedzą o tym w branży reklamowej. Ale czy muszą dokładać jeszcze bezmiar żenady i kiepską dykcję? Uwaga! obejrzenie tego filmiku może wyczyścić Wam mózgi!
-
Sylvester Stallone wcinający kiełbaski, pijany Orson Welles, Brad Pitt podrywający na czipsy i inne gwiazdy kina na usługach sektora spożywczego
Reklama podobno dźwignią handlu. A na pewno kamieniem węgielnym pod niejedną gwiazdorską rezydencję i znieczuleniem pod niejeden celebrycki lifting. Koncerny często wciskają nam swoje produkty za pomocą znanych twarzy, a sławy chętnie tych twarzy użyczają, oczywiście za odpowiednią cenę. Rezultaty bywają raz wyborne, raz niestrawne.
-
Twórca "Grafik płakał jak projektował": Wyznaję zasadę, że klient nigdy nie ma racji
Na fanpage'u "Grafik płakał jak projektował" pokazuje projekty najgorsze, na stronie "FONT nie czcionka!" tylko te najlepsze. Oba działania traktuje misyjnie. Podobnie jak walkę o to, żeby z polskich miast zniknęły banery. Tomasz Tobys opowiada, jak uczynić nasze otoczenie piękniejszym.
-
O bezmyślnym kupowaniu (i zachętach ku temu)
Nasza Czytelniczka porywa się z motyką na spoty reklamowe. Zmienić świata, by przestał nas zachęcać do "nakonsumowania się do wypęku" się nie uda. Ale można się oddać refleksji.
-
Czy alkohol potrzebuje reklamy?
Ludzie piją alkohol, bo wszystko jest dla ludzi. Tylko, czy uważacie, że aby go pili konieczna jest reklama? Czy nie wystarczy, że owa potrzeba pojawi się u nich spontanicznie? Bo zastanówcie się - czy takie reklamy nie budują podświadomej potrzeby, aby tego alkoholu pić więcej (bo częściej)?
-
How-old.net: pomóż Wielkiemu Bratu i sprawdź, jak młodo wyglądasz!
Kilka dni temu internauci dostali do rąk nową zabawkę, dzięki której wielu z nich poczuło się lepiej, piękniej i młodziej. Wpisujesz adres strony, wrzucasz dowolne zdjęcie, a robot zgaduje wiek. Aż dziwne, że nikt tego wcześniej nie wymyślił, prawda?
-
Czy starość może być modna?
Kolejne marki zatrudniają starsze kobiety - modelki i znane postaci - do swoich kampanii reklamowych. Czy to chwilowy wybryk, dzieło producentów reklam, którzy muszą zwrócić uwagę w branży, w której "wszystko już było", a może wyraz zmian demograficznych?
-
Jaka jesteś - piękna czy przeciętna?
Kolejna kampania reklamowa mająca na celu pokazanie, jak kobiety umniejszają się we własnych oczach. Widzieliśmy to już sto razy? Pewnie, że tak. Ale za każdym razem daje do myślenia.
-
Seks w małym mieście odc. 54: seks (się) sprzedaje w Legionowie
Nagie piersi, torsy i pośladki reklamują już w zasadzie wszystko. W reklamie kostiumów kąpielowych czy jeansów nikogo to nie dziwi, ale gdy widzimy billboardy zachęcające do kupna materiałów budowlanych czy instalacji kanalizacyjnych zaczynamy się zastanawiać - po co? Sprawdzamy, co na ten temat myślą mieszkańcy Legionowa. Czy to na nich działa?
-
Ballada o złym Franku
Wszyscy kochamy Franka. Frank jest taki dobry w byciu złym. Frank wykrwawi nas na śmierć. Czy ja mówię o bohaterze "House of Cards" czy szwajcarskiej walucie? Wszystko jedno, rzeź już trwa.
-
Reklama dźwignią ściemy? O "skradzionym" telefonie Maffashion
Wszyscy znamy się na marketingu i komunikacji oraz na polityce, medycynie, samolotach i innych dziedzinach. Jesteśmy po prostu najlepsi! Czyżby dlatego zrobiło nam się przykro, gdy jedna z firm telekomunikacyjnych z pewną blogerką wkręciła nas na cacy? Przecież na co dzień dajemy się robić w jajo bez problemu!
-
Adidasy, walkamany i ratraki - marki, które zawłaszczyły język
Czy zastanawialiście się, jak często korzystacie z nazwy jakiejś marki jako synonimu nazwy przedmiotu? Ja, przyznaję się bez bicia, dość często. Na rynku jest wiele towarów, które dzięki swojej sile oddziaływania mają wpływ na język potoczny. Przynajmniej ja to tak odbieram.
-
Praca w majtkach odebrała im powagę!
Skandal w biurze! Sześć młodych kobiet stawiło się w siedzibie firmy w bieliźnie! Panie ubrane w majtki nie tylko spędzały wesoło czas przy komputerach, ale też robiły sobie zdjęcia. Czy one zwariowały?!
-
O upławach i nietrzymaniu moczu przy rodzinnym obiedzie
"Dorastający chłopcy pierwsze, o czym się dowiadują o nas, kobietach - to nasze infekcje intymne" - pisze nasza Czytelniczka, która została zbombardowana reklamami o tematyce, która ją zniesmaczyła.
-
"Absolwent Harvardu" i "przyjaciel Dalajlamy"* zmieniają oblicze blogosfery [BLOG DAY]
Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński to blogerzy nowej ery. Ich blog Zmemłani powstał, gdy zdobyli już sławę na Facebooku jako autorzy stron z memami: "Junior Brand Managera", "Antkowi znowu nie wyszło" i "Facecji". Całą swoją twórczością pokazują, że w internecie jest miejsce na treść zabawną i inteligentną, na puszczanie oka do wykształconego czytelnika, na szukającego ambitniejszego żartu, wymagającego osadzenia w pewnym kontekście kulturowym.
-
FochWideo: Buty nie są tym, czym się wydają, czyli Bartek lepszy od in vitro
W reklamie pracuje wielu kreatywnych ludzi. Niektóre ich pomysły są tak kreatywne, że wymagają wyjaśnień "aleosochozi". Najnowsza produkcja FochWideo podejmuje trud objaśnienia reklamy dziecięcych butów Bartek. Zapraszamy!
-
Co nam jeszcze wmówią? O tym, jak świat uwierzył, że wszystkie kobiety w środę o 15.30 są stare
Nie jesteś pewna, kiedy wyglądasz świetnie, a kiedy fatalnie? Od czego są kobiece czasopisma i portale? Tam znajdziesz odpowiedzi na tyle ważkich pytań. Także na to, kiedy jesteś stara i brzydka!
-
Pięć przedmiotów pożądania, czyli o reklamie, która pokazuje klasie średniej, jak marzyć ładnie i niewinnie
Proszki, które spiorą zdradę, samochody, które wywiozą poza horyzont nudy, ubezpieczenia, które zagwarantują życie doczesne w luksusie i życie wieczne w świętym spokoju. Grillująca klasa średnia przegląda się w reklamach jak w lustrach z gabinetów osobliwości. A może bez nich w ogóle nie wiedziałaby, czego warto chcieć i co trzeba mieć?